Короткий вступ. Коли задумувався цей блог, то в ньому я планувала писати свої думки про нерухомість, аналітику, розкладати по складовим угоди, щоб новачки могли вчитися на наших помилках і також осягати позитивний досвід. Потім сталися деякі події в моєму житті як то: розрив з партнером, з-за якого я дуже переживала, відмову в американській візі нашому синові з вини непорядного посередника, і мені захотілося поділитися з моїми читачами і цим теж. Тоді ж я внесла зміну в назву блогу: Олена Маленкова про нерухомості і не тільки.

В СРСР була така рубрика: «Радянський Союз очима зарубіжних гостей». Я вирішила написати цикл статей під рубрикою «Америка очима мандрівної українки».

Я записувала все, що мене здивувало (або навіть вразило) в Америці. На деякі речі я не звернула уваги ні на перше, ні під друге своє відвідування.

ДОРОГИ.

Одна з речей, яка вразила мене –це дороги. І мова не про покритті, хоча і про нього теж. Нам довелося проїжджати по гірській місцевості, де йшов ремонт після зимового сезону. У містечку під назвою Lake Tahoe California, до речі, сезон 11 місяців в році. Це гірськолижний курорт, але тут також люблять відпочивати і в будь який інший час року. Ми потрапили в міжсезоння –з 15 квітня по 15 травня, потім почнеться літній сезон. І хоча сніг на вершинах гір ще лежить, комунальники намагаються щосили.

Проїжджаючи, я звернула увагу на те, що робочі ллють бетон, а не асфальт, як у нас прийнято. До речі, ямковим ремонтом теж не гребують, але він у них не носить такого масового характеру, і підхід до нього дещо інший. Так от, перед тим ділянкою дороги, де проводяться ремонтні роботи, стоять робітники в яскравих комбінезонах, які тримають в руках величезні плакати «SLOWLY», і з кумедним чоловічком, размахивающим прапорцем. Червоними прапорцями розміром з транспаранти часів першотравневих демонстрацій огороджена вся смуга по ходу руху, щоб навіть короткозорий кріт типу мене міг побачити, що там відбувається. На узбіччі стоїть автомобіль з головним по тарілочках з ремонту доріг, ця ж машина супроводжує колону машин зустрічного руху.

Отже, про дорогах, які мене здивували. Проїхавши понад 2000 км з півночі Західного узбережжя Тихого океану майже від самої Канадської кордону на південь (до Сан-Франциско), «відгалуженнями» в бік, можу сказати, що ми відстали від них не на 10 і навіть не на 20 років. Вся система американської дорожньої інфраструктури побудована так, що хайвей (центральна магістраль, шосе) проходить через будь-який, навіть самий глухе містечко, а загубившись або просто з’їхавши по якійсь справі з хайвэя, завжди можна на нього виїхати в будь-якій точці міста. Напевно, можна було б проїхати і за вказівниками, вони досить інформативні, але в будь-якій точці країни працює GPS-сигнал, і можна спокійно їхати google map.

Виїжджаючи з містечка на хайвей, ти не повинен оглядатися назад, а просто виїжджаєш відразу на повноцінну крайню праву смугу і їдь по ній хоч до самого кінця –звуження доріг і зменшення смуг нам не попалися жодного разу. Ще один плакат мене змусив сумно посміхнутися: «Шановні жителі міста, ремонт дороги ведеться на ваші податки».

ПАРКУВАННЯ.

Сказати, що у великих містах проблема з парковками –нічого не сказати. Киянину складно прийняти той факт, що можна виїхати у даунтаун (діловий центр міста) і не припаркувати машину навіть за гроші. І хоча вздовж вулиць стоять паркомати з електронним табло (можна платити готівкою, карткою або завантажити додаток і оплатити карткою онлайн), паркуватися можна максимум на годину-дві. Ціна на паркінг $2 в годину вважається удачею. Розраховуєш походити по магазинах, посидіти в кафе або просто подивитися на визначні пам’ятки довше, став машину в стаціонарний паркінг. Там ціни вас приємно здивують: від $15-$20 в годину, $35 за 2 години і до $45 від 2х до 12 годин. Це приватні паркінги. Мені, як рієлтору, захотілося прикупити собі одну з таких містечок, враховуючи, що ми, не знаючи ціни, стали в хвіст черги в стаціонарний паркінг, і ледве знайшли місце. Потім, правда, довелося виїхати, мені стало шкода $45 J

Паркінги вздовж проїжджої частини–дуже хороша стаття доходів міського бюджету. Подумалося про те, що весь цей доход прекрасно видно неозброєним оком, як кажуть, не відходячи від каси. Там, де стоять паркомати і є вільні місця, зазвичай місця для інвалідів-візочників або місця, де проходить спецзахід (event). Це не означає, що учасники івенту приїдуть на своїх авто і запаркуются, а те, що повинно бути місце, куди їх учасників, можуть вільно підвезти авто або таксі.

Ми годину кружляли по місту в пошуках парковки, але так і не змогли припаркувати наш автомобіль, тому за старою українською звичкою, заїхали в якийсь дворик, і, о, диво! Встромили машину у вільну нішу. Виходячи з двору, виявили черговий знак «Паркінг тільки від.. і до..». У дворі! І, повертаючись через 2,5 години, дуже боялися вставленого під «двірник» тікета зі штрафом, але, слава Богу, пронесло J

МОСТИ.

Ми були в 2х великих містах-мільйонниках: Нью-Йорку і Сан-Франциско, де за статистикою 2,5 машини на домогосподарство. Я передбачала п’ятничний трафік на виїзд і «понеділковий» на в’їзд в мегаполіс. І він, звичайно, був, якщо трафіком вважати не наші пробки6 а їзду зі швидкістю 30 миль в годину. Чому немає пробок?

По-перше, платні мости. Тому 7 разів подумаєш, чи витрачати щодня гроші на бензин і на проїзд мостами, або добиратися сабвэем (метро) або кооперуватися з колегами. До речі, один мій знайомий і дуууже крутий банкір, який працює на Уолл Стріт, їздить на роботу на Манхеттен на сабвэе і не париться. А інший знайомий доїжджає на автомобілі до метро.

По-друге, не поставиш машину на парковку або розоришся на стаціонарних паркінгах. На Манхеттені можна купити абонемент на робочі дні за $600-1000. Ну, це кому грошей не шкода.

А в третіх, місто «йде вгору». Тобто, будується 2й, 3й і навіть 4й рівень транспортних розв’язок. Їдеш такого багаторівневого мосту і думаєш: «господи, ну, ми ж не такі тупі, щоб не додуматися до будівництва багаторівневих шляхопроводів!» Грошей у нас, звичайно, менше. Але у свій час мер міста Нью-Йорка, відомий не тільки нью-йоркців, Блумберг, запропонував жителям міста купити…повітря. Ні, він не продавав їм квартири в недобудовах і не брав хабарі за виділення землі під будівництво житла. Він запропонував в окремих районах міста, де дуже дорога земля, а отже, нерухомість, за погодженням з місцевим Дабком, надбудовувати поверх на даху будинків, а гроші, виручені від продажу кубометрів «повітря», використовувати також на міську інфраструктуру.

Подумала я про це і засумувала. Просто уявила, хто отримає поспіль на такі роботи і дозвіл на добудову.

Але це вже зовсім інша історія.


Читайте також:

  • Перша перемога в Національному конкурсі.
  • Місце зустрічі — Барселона 2012. Виставка очима українців.
  • Маленкова Олена: відео-відповіді на запитання читачів. Частина 2.
  • Розлучення по-черногорски. Або погляд на європейську цивілізацію очима українського ріелтора.
  • Про дружбу, бізнесі і не тільки.Частина 2.
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.