Після вчорашньої статті Олега Меньшикова «6 кейсів, як підняти ціну, продаючи свою нерухомість», мій товариш по фб, Данило Сандырев, попросив написати таку ж статтю, «як збивати ціну». Виконую замовлення.

Чого хоче покупець?

Я завжди «збивав ціну», коли працювала на покупця. І вважала, що це головна частина для прийняття рішення. Я давно купувала нерухомість для себе. Тобто, давно не була «з того боку». І ось я в пошуку. З моїм досвідом, з можливістю доступу до баз даних – їх маса. А об’єктів немає. Просто немає і все. Коли шановний Артур Павлович Оганесян говорив, що ми повинні надати покупцю кращу нерухомість по кращим цінами, це не означало, що ціна цієї нерухомості має валятися на землі і бути низькою. Хіба, прийшовши в магазин планшетів або ноутбуків, ви купите найдешевший? От до речі, свіжий приклад. Моєму чоловікові знадобився лептоп. Він якось спокійно обходився iPad, який ми йому подарували на день народження ще до війни. І він його цілком влаштовував, але з’явилися нові завдання. Так, сума в нас була обмежена 8000 грн. Що ми могли купити на ці жалюгідні копійки? ? Я переглянула купу сайтів від «Розетки» до якогось «найдешевші ноутбуки тут!» Потім попросила сина. Через годину він подзвонив: «Мама, на ці гроші ми можемо купити тільки «китай». Але є і хороша новина: ми можемо купити Mac Pro , але б/у. І трохи дорожче. Готовий взяти участь в рівних частках». І він поїхав, і відразу ж привіз Mac.

Резюме: ми хотіли купити новий ноутбук. На гідний ( Del, наприклад) у нас не було коштів. Але ми ж не купили дешевий! Ми купили найкращий товар за найкращою ціною! І ради шалено! Хоча чоловік, на відміну від мене, анітрохи не «яблонутый».

Тепер до нерухомості. Як надходить покупець, не розуміє логіку ринку нерухомості? Правильно, він шукає квартири від власника. Що він там бачить? Хочеться висловитися нецензурно, але не буду. Скажу так, сильно завищені ціни, за якими ніхто не буде купувати.

Я як ріелтор з 23х річним досвідом, прекрасно розбираюся в кон’юнктурі сьогоднішніх цін. Я не прессую продавця, але я хочу купити кращий товар за найкращою ціною! Що я бачу у ріелторів, які працюють за системою «як всі», тобто бігають наввипередки один з одним, працюють на покупця, або ( як вони думають, продавця), ставлячи в рекламу ціну його «хотілки», і дискредитуючи поняття «ексклюзивний договір».

Укласти договір – ще не геройство. Геройство — мати мужність сказати власнику правду про його вартості. На цьому етапі багато хто власники збиваються в зграї і відлітають у теплі краї. Інші лають на чому світ стоїть ріелтора, і звертаються до іншого. Або до інших. І нерухомість не продається роками! Чому у Олега ( і у багатьох, хто працює за цією системою) виходить підняти стартову ціну на 7-15%? Тому що виставлена ціна приваблива для покупців! І вони готові платити більше початкової ціни, тому що нерухомість цього варто!

У чому полягає робота на покупця?

Перебуваючи в ролі покупця, я зрозуміла, яка це важка робота! Бідні наші клієнти! Величезні тонни інформаційного сміття, який потрібно просіяти, вибрати з них крупинки золота. Качки, заманухи, некоректна інформація, безадресна інформація, відверті фейки і підстави. А тепер на хвилину уявіть, якщо б ринок нерухомості працював так, як він працює в США. Тільки за контрактом із власником.

Тільки чесні об’єкти з адекватною ціною, тільки оплата від власника з розділом комісії між партнерами. Навіщо Покупцеві самому перевертати ці купи сміття? Платить за все продавець! Покупець доручає заслуговуючому його довіри ріелтору ( продавцю нерухомості) пошук нерухомості для нього. Ріелтор заходить в базу МЛС ( СПП), вибирає кращий товар в магазині за найкращою ціною і купує Apple. І останнє: компанія, де працює наш син (хто знає) винайшла розумну спалах. Вона коштує дорого ( $60-70) і продається з прилавків компанії Apple. А китайці максимально «спростили» її, викинувши дорогу електроніку, і спалах якось працює з їх же ( і наших хлопців) додатком! Це велика втрата грошей для наших. Тому що китайці продають підробку в рази дешевше.

На питання, чому б вам не зменшити собівартість таким же способом, син відповів: Хтось робить китайську підробку, а хтось- Apple. Я хочу, щоб з наших магазинах нерухомості були тільки якісні об’єкти, купивши які, покупці отримають максимальне задоволення. Адже не дешевизною єдиної тішиться чоловік.

P. S. Компанія Apple за цей пост не заплатила жодного цента ?

Стаття написана за замовленням компанії КДУ-реалті груп


Читайте також:

  • Покупець купує не послугу, а квартиру, тобто, товар.
  • Для чого покупцеві ріелтор?
  • Крах світової економіки. Чого чекати Україні?
  • Дайджест нерухомості «Think Different» — для чого потрібна СПП, «істина МЛС» — думки Ст. Винокура, метод самореклами для ріелтора — ведення власних блогів, Олег Сікорський — сучасний «скотний двір» Д. Оруелла
  • Робота на покупця. За і проти.
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.