Дорогі читачі, в ефірі четвертий випуск дайджесту нерухомості «Think Different». І як завжди короткий превью випуску.

У цій публікації розберемося, для чого нам та нашим клієнтам потрібна система партнерських продажів (СПП), познайомимося з деякими аспектами технології ріелторської діяльності в міркуваннях Володимира Винокура. З’ясуємо, чому ж фахівці з нерухомості не приділяють належної уваги такому методу власної реклами, як ведення власних щоденників і блогів в мережі. На додаток до сьогоднішнього вечора, зануримося в жорсткий, але сучасний світ Олега Сікорського, заснований на історії Джорджа Орвелла — «Скотний Двір».

Керуючий директор APRA Real Estate під час презентації свого нового продукту з продажу «вторинки» розповів про те: «Продавати або почекати»?

І наостанок, хто ще не в курсі: президент доручив кабміну розробити законопроект про ріелторську діяльність.

1. Дмитро Майоров: «Для чого нам та нашим клієнтам потрібна СПП»

Що ми хочемо отримати в результаті?

1. Загальну базу даних, в якій будуть достовірні об’єкти і ріелтори будуть спокійні, що розміщена інформація має за собою договір з клієнтом.
У ній також будуть прописані правила як працювати, у разі якщо комісію будуть оплачувати покупець і продавець.

2. Систему для ріелторів.
Для залучення покупців при оплаті комісії продавцем.

У цьому випадку продає ріелтор зможе залучити покупця з допомогою кооперирующегося колеги, задекларувавши відсутність комісії для покупця і розділивши свою комісію з партнером.
Продавець буде знати,що він оплачує комісію в повному обсязі. При цьому Ріелтор Покупця все одно буде відстоювати інтереси свого клієнта.

Відповівши на ці запитання, можна буде йти далі і творити договору, правила, стандарти.

Продовжити читання…

2. Володимир Винокур: «МЛС-співтовариство. Істина посередині».

Пропоноване «МЛС спільнота» є матеріалізація ідей Артура Павловича, перехід від передбачуваної ним теорії до практики, тобто роботи за ЦІКАВОЮ і можливо ПЕРСПЕКТИВНОЮ схемою.

Давайте розберемося детальніше (кому цікаво).

Грубо (дуже грубо) запропоновану технологію можна досить умовно поділити на ДВІ частини.

Перша частина. Робота з Продавцем.

Запрошений Продавцем Ріелтор повинен:

  • Самим ретельним і уважним чином познайомитися з Продавцем (бажано з ним подружитися).
  • Професійно підійти до Об’єкта продажу – не тільки аналоговим способом визначити його вартість (не «ціну»), але і вивчити всі об’єкти такого класу в мікрорайоні, знати всі недоліки і позитивні якості Об’єкта, тобто знати про Об’єкт.
  • Продовжити читання…

    3. Юрій Пидриз: «Чому ріелтори не ведуть блоги».

    З зростанням популярності блогів та соціальних мереж звернули на них увагу і піарники компаній, що працюють у сфері нерухомості.

    Особливо гарною підмогою для залучення клієнтів, ведення блогу могло б бути для практикуючого ріелтора. Але чому-то цією можливістю користуються далеко не всі. Активним користувачам інтернету розповідати про переваги ведення блогу і залучення з допомогою нього додаткової клієнтури було б зайвим. Але якщо ми пошукаємо в мережі цікаві блоги ріелторів, то знайдемо їх не так вже багато. Чому ріелтори втрачають таку прекрасну і абсолютно не витратну можливість самореклами?

    Причина 1. Людина завжди повинен розуміти, навіщо він починає вести свій блог — чи це чисто комерційний проект чи хобі. Буває і так, що кордони з часом стираються. Як показує практика, саме «комерційних» успішних блогів мало. По-перше, аудиторія завжди розуміє, коли на ній хочуть заробити гроші. По-друге, комерційні блоги в основному будуються навколо професійної тематики, а на професійні теми мало хто може писати цікаво для широкого кола людей.

    Продовжити читання…

    4. Олег Сікорський: «Смертельні реформи — скотний двір».

    Я завжди був непримиренним противником вживання терміна «бидло». На сучасному етапі розвитку м’ясо-молочної індустрії він перешкоджає адекватному сприйняттю зазначеного феномену і спричиняє інші негативні сублімації. По-перше, поняття «бидла» передбачає виробництво худобою якоїсь корисної тяглової роботи. Що не відповідає технологіям сучасних скотних дворів, де всяка негуманна експлуатація корисних властивостей тварин виключена. По-друге, груба лексика ображає почуття тварин, викликаючи сплески масового спонтанного мичання і девіантна падіння надоїв. Тому я підтримую думку фахівців, які наполягають на застосуванні психологічно індиферентної термінології: «капіталістичний робочий соціум» (ВРХ), «споживачі», «електорат» й ін.

    Продовжити читання…

    5. Михайло Артюхов: «Продавати або почекати»

    Сьогодні ARPA Real Estate офіційно стартує з новим продуктом (послугою з продажу об’єктів нерухомості на вторинному ринку. Тобто, продаж вторинної ми «викочуємо» на вже прокладені рейки нашого досвіду. Механізм запущено, склад в дорозі. Більш детально про цієї новини Ви можете прочитати в офіційному прес-релізі на сайті нашої компанії.
    Для тих же, хто нині замислюється над продажем своєї квартири або будинку, я підготував невеликий список з 10 питань, який допоможе оцінити Вашу готовність до продажу. Адже існує велика різниця між просто бажанням продати свій будинок або квартиру і бути готовим це зробити.
    Чому Ви хочете продати?
    Оцініть важливість причин, які змушують Вас думати про продаж. Вам просто набридло Ваше місце життя, квартира, або у Вас важливі зміни в житті, наприклад, зміни кількості членів сім’ї? За шкалою від 1 до 10 — як би Ви оцінили реальну необхідність переїзду?
    Продовжити читання…

    Спасибі за увагу! Хорошого настрій і успішних угод!


    Читайте також:

  • Суботній дайджест «Think Different» — розбіжності серед ріелторів, крок до цивілізованого РН, процес еволюції ріелтора, шлях до МЛС…
  • Дайджест нерухомості «Think Different» – невмотивовані власники в думках Артура Оганесяна, «приватники» на ринку послуг БТІ, розкішні податки від Сергія Тігіпка, а також деякі зміни у житловий кодекс….
  • Суботній дайджест «Think Different» — термінологія учасників РН, «підводні камені» закону про держреєстрацію, чого ми можемо навчитися у Стіва Джобса, офіси виселять із квартир…
  • Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
  • Крах світової економіки. Чого чекати Україні?
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.