Займаюся продажем ексклюзивної квартири в новобудові Донецька. Здавалося б, чого простіше? Розмісти в основних інтернет-виданнях з нерухомості і чекай дзвінків. Ан-ні. Шквалу дзвінків не спостерігається.

Однак, колеги раз за разом приводять клієнтів на мій ексклюзив, а, отже, інтерес до квартирі є. Я вкотре вирішила проаналізувати свою рекламу, і ось до яких висновків прийшла.

Я оплатила «гарячі» пропозиції на основних дошках оголошень slando, etag, emarket , а також посилання на блог. Результат той же. Переглядаючи оголошення, мені на очі стали потрапляти одні і ті ж телефони з пропозицією величезної кількості об’єктів. Така кількість об’єктів в день, подану одним і тим же людиною-до 100 оголошень я нарахувала у якогось Дениса. Оголошення з фотографіями і без, з докладним описом об’єкта і просто і лаконічно: квартира з ремонтом.

Мені стало цікаво, що дає така тактика? Я назвала її тактикою «килимового бомбардування»

Тактика Дениса проста і невигадлива. Є пара-трійка ексклюзивних об’єктів. Інші выуживаются в загальній інформаційній базі, закидаються як наживка в інтернет, щоб спіймати яку-небудь «рибку»-клієнта.

При цьому у Дениса немає ніяких даних про тій квартирі, на яку спрацювала наживка. Але це й не важливо! Найголовніше при килимовому бомбардуванню-зловити клієнта, зачепивши його на гачок, а там як Бог дасть)

Чому я підняла цю тему? Вже зовсім не тому, що заздрю продуктивності Дениса йому подібних. Килимові бомбардування-не мій метод. Але чим більше я спостерігаю «інновації» покоління NEXT, тим ясніше розумію , що потуги створити МЛС або іншу схожу партнерську структуру, неминуче розіб’ються про нашу совкову ментальність.

Вже хай простить мене Денис, подібних йому агентів, сотнями тисяч котрі закидали квартири в мережу (аналогія з рибною ловлею так і проситься!), і називають при цьому ріелторами-навіть не фахівцями з нерухомості-незліченна безліч. Дениси і йому подібні на питання, чи можна показати квартиру моєму клієнтові, не тільки не в змозі достовірно розповісти про неї, але і прямо заявляють: з іншими агентствами не співпрацюємо!

Чому?-дивуюся,-Вам не потрібні гроші? Чи Ви настільки впевнені в тому, що продасте цю квартиру самостійно?

Але Денис не розмовляють. Так, і коли йому бідному хлопчикові, «живе в мережі?»…

Ми весь час говоримо про престиж професії, про цивілізованої конкуренції, яка на користь, а не шкоду нашим потенційним клієнтам, нго яке відродження престижу можна мріяти, потрапивши під «килимове бомбардування»?

Про яку винагороду з боку продавця можна говорити, якщо все завдання ріелтора-рибалки вивудити «черв’ячка»-квартиру, насадити її на запам’ятовується гачок-оголошення, і чекати, поки клюне. А не клюне на цього черв’ячка, в запасі є ще сотня. Інтереси клієнта тут не тільки не на першому місці, а навіть не на останньому. Тому що те, що роблять дениси-це не рієлторство і навіть не рибалка. Коли рибу глушать динамітом, це, здається, називається браконьєрство.

І наостанок. Один мій клієнт, який підписав ексклюзив, у приватній бесіді поскаржився( як завжди, місто маленьке і мені, природно, передали): «Ось Олена Аркадіївна дуже дорого бере за послуги. Мені порекомендували знайомого ріелтора, який бере всього 2% і робить все ту ж роботу.»

Відповісти я йому особисто не можу, тому що розмова була приватний. Тому дуже хочеться відповісти того самого знайомого ріелтора: Демпінг, дитинко, найдурніше, що можна робити в умовах конкуренції)

На правах реклами: Приватність на валютній біржі. Як ми працюємо на форекс. Інструкції і методики.
.


Читайте також:

  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Майбутнє ринку нерухомості України — бліц опитування професіоналів
  • Нові правила при угодах купівлі-продажу нерухомості.
  • Бум на ринку торговельної нерухомості. Тимчасовий інтерес або тренд?
  • МЛС — важлива ланка у формуванні цивілізованого ринку нерухомості.
  • 7 коментарів до «“Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?””

  • Євген:
    9 липня 2011 у 21:10

    Головне все-таки — результат. Можливо Денис якраз добре заробляє.

  • Дмитро:
    9 липня 2011 в 21:21

    Може він і добре заробляє, але із-за таких фахівців Нам з Вами знову і знову доводиться говорити про престиж ріелторської професії.

  • Realtyblogger:
    9 липня 2011 в 21:30

    Євген, може, Денис і заробляє. Питання в сьогохвилинного прибутку. І гори все синім полум’ям)

  • Психолог:
    14 липня 2011 в 17:29

    «Демпінг, дитинко, найдурніше, що можна робити в умовах конкуренції» — хто його знає, все залежить від ситуації. Коли йде гонитва за короткими грошима ця стратегія виправдана, можливо і швидше за все, Денис — з таких. Або він просто хоче «віджати» частина ринку на себе, а потім, можливо, ці два відсотки (або чотири) додасть. І не факт, що завтра риби (див. картинку) у нього буде менше. Але колегам такі Дениси подгадят, це точно…

  • Realtyblogger:
    15 липня 2011 в 08:43

    Хтось із Великих сказав: «У конкуренції допустимо все, крім демпінгу.»
    Чому? Та тому що гонка вниз по сходах рано чи пізно знесе тебе потоком чи затопче біжать ззаду)

  • Ганна:
    21 липня 2013 в 11:00

    Добрий день, мене звати Анна, я з Санкт-Петербурга. Мені дуже подобається ідея системи спільних продажів, у нас в Петербурзі є агенти,які її практикують, сподіваюся, що успішно.

    Ця стаття про «килимові бомбардування» мене дуже зацікавила. Як я зрозуміла суть, агент який так працює, дає рекламу в об’єкти, яких немає, ловить на них клієнтів, а потім пропонує їм подивитися квартиру, яку Ви рекламуєте. За рахунок цього відбувається ситуація, що агент призводить до Вас багато клієнтів, а у Вас прямих клієнтів менше…

    Тоді мені не зрозуміло, чому Ви лаєтеся на цього агента, адже він навпаки, допомагає Вам продати квартиру по СПП, адже Ви обіцяєте йому ділитися своєю комісією? Ось він і водить до Вас клієнтів, яка різниця, де і якими способами він їх знаходить?

    Адже якщо говорити про інтереси продавця – він діє і в його інтересах, частіше приводячи клієнтів, говорячи про Ваших інтересах – він також допомагає продати квартиру швидше. Говорячи про користь покупця, тут все залежить від того, чи бере він гроші за пошук. Мені здається, що якщо він задовольняється лише відсотком від Вашої комісії і покупцеві це вигідно. Чим поганий цей агент, якщо всім це тільки вигідно?

    Інша справа, якщо такий агент використовує цю технологію з агентом, не працюють з СПП чи приватник, і замість того, щоб претендувати на % від комісії або підписати ексклюзивний договір (йому просто може бути просто не під силу), намагається накинути хоч які-небудь 1-2% до виставленої ціною. В даному випадку, його послуга не представляє ніякої цінності.

    Мені здається, в першому випадку, агента «Дениса» не за що дорікнути, хіба що в агресивній рекламі та нестандартному підході до роботи, у другому – його послуга не має ніякої цінності.

  • Олена Маленкова:
    21 липня 2013 в 11:42

    Анна, дякую за ваш відгук!
    Метод килимовій бомбардування не має нічого спільного спільного з СПП. «Хлопчик Денис», ловлячи рибку на гачок, переслідує мету спіймати все одно кого в свої мережі, на величезну кількість неіснуючих об’єктів, або об’єктів, рекламувати які йому ніхто не доручав. Ціна в рекламі, як і ввідні дані, може суттєво відрізнятися від реальної (часом, в меншу сторону). Покупець, що прийшов по такій рекламі, уявлення не має про об’єкт, пачками пропонованих йому Денисом. Більш того, Денис рекламує 100 об’єктів з заниженою ціною! Природно, при інших рівних, клієнт, швидше, клюне на його рекламу, адже його об’єкт дешевше! Наводячи клієнта на мій об’єкт, презентуючи його, як Бог на душу покладе, клієнт відчуває глухе роздратування. Адже по суті обдурили: і стан не те, і ціна не та… Суть методу проста, як 5 копійок: може комусь сподобається, і тоді вже не важливо, хто що кому не говорив спочатку.
    До того ж, ні Денис, ні армія таких же «бомбардирів» не входить ні в які СПП. Більш того, на їх сайтах прямо вказано: з посередниками не працюємо!
    Система СПП — це система відносин між партнерами, побудована на довірі, взаємній повазі і симетричному розподілі заробітку. Тобто, сьогодні я з тобою поділилася, а завтра ти зі мною. Хлопчики дениси ні з ким не діляться, працюють тупо на покупця, саме тупо вимагаючи з нього гроші. Адже в статті прямо зазначено, що Денис на розділ комісії не претендує. Його кредо: угода за будь-яку ціну і за будь-якою ціною. У нього ні замовника, ні партнерів, ні моралі і професійної етики. І з такими «колегами» я не даю принципово.

  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.