Ще на початку червня, коли ми прийняли на роботу трійку стажистів, ми проводили мало не щоденні тренування. Але чи то в силу малоопытности, чи то самовпевненість, стажисти багато чого з того, що я їм говорила, пропустили повз вуха.

Стажери або «інтерни»?

Для стажистів була розроблена спеціальна технологія, за якою вони були зобов’язані моніторити ринок нерухомості Донецька, кожен вечір мати не менше 3х контактів із потенційними продавцями, і налагодивши контакти, намагатися укласти з цими продавцями ексклюзивний договір на продаж їх нерухомості.

Поспілкувавшись з продавцем квартири в Київському районі, стажист упевнилася в тому, що квартира «гаряча», т. к. за тиждень ціна впала на 10%. Не підписавши з власником договору, стажист самостійно розмістила квартиру в рекламу на сайті. І буквально через 5 хвилин зателефонувала клієнтка по цій рекламі.

Всі мої тренування на тему, що ніколи не можна показувати «гарячу» квартиру «гарячого» клієнту, а спочатку варто попрацювати з ним, в крайньому випадку, показувати тільки після підписання договору. Я вчила їх, що отримувати оплату за покупця, який подзвонив по певному оголошенню не просто погано, а непристойно. Але стажисти, мабуть, відчувши запах грошей, кинулися на амбразуру.

Відхід від технології дорого коштує.

Поки начальник відділу пішла по своїх справах, а у мене були переговори в кабінеті, стажист, без погодження з нами, поїхала показувати квартиру. Коли вона повернулася в піднесеному настрої і з палаючими очима, я спрсила, що вона показувала. «Нашу квартирку! І вона сподобалася! Вона (клієнтка) ще ввечері подивиться з іншим агентством іншу квартиру і, якщо не підійде, то буде готова брати нашу. Тільки вона просить потороговаться ще з господарями».

«Хто дозволив показувати квартиру без договору з власником?» «Ну, я ж не знала…» «А з покупцем ти договір перегляду підписала?» «Ні».

Немає договору-немає розмови.

Довелося протягом 2х годин «тренувати» стажерів на підвищених тонах.

Коли розпалені стажисти вийшли з мого кабінету, виявилося, що на телефоні кілька пропущених дзвінків від покупниці. Стажист тут же почала їй дзвонити, однак, з покупницею не було зв’язку.

Через деякий час, клієнтка вийшла на зв’язок (прийшла смс), але так і не передзвонила. Ще через годину стажист почала нервувати, підозрюючи, що її клієнтка обходить. Тоді вона зателефонувала господині, яка охоче розповіла, що зараз їде на завдаток в інше агентство. В який? «Здається, називається «Маяк», що знаходиться на Гурова.

«Олена Аркадіївна, давайте поїдемо в це агентство! Подивимося, не наша це клієнтка завдаток дає!»

«Я нікуди не поїду, тим більше, що ви самі винні». «І що я пред’явлю колегам?» Але всі почали мене умовляти. Довелося набратися мужності і поїхати «на розборки».

Задушена жаба.

Природно, це виявилася та ж клієнтка, яка вибачається голосом сказала, що дзвонила-не додзвонилася. А потім, нібито, вже не мало сенсу. Для кого?-питання повисло в повітрі.

Не буду передавати все, що відбувалося за зачиненими дверима, хочу лише подякувати директора агентства «Маяк» Віталія Гергиевича, що в такій складній ситуації прийняв насправді благородна і заслуговує поваги, рішення розділити комісійні між двома агентствами-учасниками угоди.

Чесно кажучи, не думаю, що багато директорів в Донецьку, так і в Україні, вчинили б так. Впевнена, що на пальцях олной руки перерахувати можна.

І ще мені дуже сподобалась фраза Віталія при розмові з покупцем. «Незважаючи на те, що Ви вчинили неетично, спробувавши посварити 2 агентства, ми не посваримося, а посваримося-помиримося. Тому що ми всі працюємо на одному ринку».

Віталій, ще раз велике тобі дякую від всього ріелторського співтовариства. І справа, як ти розумієш, не тільки в грошах…

А як би Ви вчинили, дорогі читачі, в подібному випадку?


Читайте також:

  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Майстер-клас для ріелторів від Євгена Чічваркіна.
  • Історія з відкладеним фіналом.
  • Маленкова Олена: відео-відповіді на запитання читачів. Частина 2.
  • З життя чудових клієнтів.
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.