Партнери: База даних комерційної нерухомості України

Цю фразу я взяла з книги: Олег Сікорський. Як продати, купити квартиру. Книга для продавців, покупців і початківців ріелторів.

Мені настільки сподобався тезу, що я вирішила винести його в заголовок статті.

І хоча моя стаття не для початківців ріелторів, а, скоріше, для потенційних покупців, тема здалася мені досить актуальною саме сьогодні.

Часто, звертаючись до ріелтора, будь він вовк-одинак у вільному плаванні, або член команди агентства нерухомості, продавець називає орієнтовну ціну, виходячи з власних знань ринку нерухомості і розуміння його процесів.

Народна мудрість говорить , що практично кожен громадянин розбирається в медицині, педагогіці та нерухомості)

Непрофесійний експерт

Потенційний покупець (продавець) хоч раз брав участь в угоді купівлі-продажу квартири або, не дай Бог, приміщення, вважає себе експертом в галузі нерухомості, і готовий дати фору будь-якому ріелтора — професіонала).

Не далі, як вчора, мій клієнт, пристрасно бажаючий продати приміщення в центрі міста, переконував мене, що експертна оцінка, замовлена ним спеціально в міжнародній експертно-оцінної компанії для продажу об’єкта, що базується на відповідних аналогів, взятих з реально рекламованих об’єктів.

Незважаючи на високий рівень експертів, оцінка мене і засмутила, і насмішила, т. к. від моєї відрізнялася рівно половину. Тому питання, яке я задала продавцям, був конкретним: чи Хочете Ви реально продати об’єкт або перевірити, наскільки Ви багаті?

Власники поки що думають. Стартова ціна об’єкта дуже важлива саме на початку визначення маркетингової стратегії продажів, складанні рекламної кампанії і відповідного бюджету. Геніальні маркетологи, використовують найновіші досягнення науково-технічного прогресу, будуть безсилі перед купівельною спроможністю населення або неадекватною оцінкою об’єкта.

Неправильна, завищена початкова (стартова) оцінка об’єкта може відбити бажання у потенційних реальних покупців, які в разі адекватної сьогоднішнього ринку нерухомості вартості, могли б стати щасливими володарями вищезазначеного об’єкта.

Далі, виставлений за завищеною ціною об’єкт нерухомості, і не продану в термін понад 60 днів, повинен бути знятий з продажу за всіма правилами продажу, т. к. у покупців «замилюється» очей і об’єкт стає нецікавим зараз. Майстер Оганесян радить у таких випадках знімати об’єкт з продажу мінімум на 2 місяці, а потім виставляти його з іншою рекламною кампанією, під іншим слоганом і під новими контактними телефонами.

А зняття об’єкта з продажу пояснювати якимись внутрішніми стимулами і ребрендингом. У кризові часи, коли ринок «рябить» тільки в сезонні весняно-осінні коливання , успіх продажу можливе тільки в дуже короткі тимчасові просвіти.

Подумайте, чи варто в такому разі втрачати таке дороге в буквальному сенсі слова?


Читайте також:

  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Оригінальні способи шахрайства в нерухомості.
  • Майстер-клас для ріелторів від Євгена Чічваркіна.
  • Як вибрати «правильний» агентство нерухомості?
  • Ринок нерухомості: офіси
  • 3 коментарі на “”Ні нерухомості, яку можна продати, є ціна, за якою її ніхто не купить.””

  • moi-dom:
    7 травня 2011 в 12:16

    Зазвичай всі завищують і втрачають час

  • Олена Маленкова:
    7 травня 2011 в 14:59

    Головне питання тут довіру клієнта до ріелтора.

  • Офіс:
    16 травня 2011 в 12:49

    Висновок статті такий що розумні не стануть завищувати. Кому-то для розуміння доведеться повчитися на своїх помилках, тобто він не буде завищувати з другого разу (або третього). Отже, втрачено 4-6 місяців… У загальному проста істина «жадібність фраєра погубить»

  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.