Я часто пишу в своєму блозі про «ексклюзиви», про Систему Партнерських Продажів (СПП), про вибудовування відносин з клієнтами і партнерами. Часто і багато. Здавалося б, що ще можна написати по цій темі?

Виявляється, тема не просто актуальна, а в останній час знайшла новий сенс і нове дихання.

Еклектика як віяння часу.

Я дуже люблю вчитися. В листопаді я пройшла 2 денний тренінг з інтернет-маркетингу, а в травні — ще один, 3хдневный. І я також дуже люблю еклектику –поєднувати різні за структурою, формою і смислам речі. Якісь конструкції на стику галузей, які поєднують непоєднуване.

В інтернет-бізнесі існує таке поняття –«партнерка», партнерські програми, які дозволяють навіть новачкові швидко почати заробляти в інтернеті.

Ось що пишуть на сайтах з інтернет-маркетингу:

Партнерська програма— це такий вид співпраці між продавцем і партнерами, при якому партнер отримує винагороду за рекламу і залучення нових клієнтів. Це може бути фіксована сума, але найчастіше це відсоток від продажів. Продавцями в «партнерках» можуть бути інтернет — магазини, інтернет — сервіси або автори інформаційних продуктів: книг, тренінгів, курсів».

Особливість таких програм у тому, що партнер отримує від 10% до 30% при співпраці з інтернет – магазинами, і навіть 25 -60% і більше при співпраці з сервісами і авторами інфо-продуктів.

Система Партнерських Продажів -ідеологія чи імітація?

А що, — подумала я, — якщо поєднати інтернет-партнерку з нашої СПП? Що з цього вийде?

Так у нас все те ж саме! –сказав мені один колега. Ми укладаємо договір на продаж, як інтернет-магазин, і пропонуємо партнеру частина (навіть половину своїх комісійних.

Так , та не так. У нас є група колег, професіоналів своєї справи, якийсь провісник МЛС, в якій ми спілкуємося, обмінюємося інформацією, об’єктами, радимося з визначенням адекватної ринку ціни…

Мій ранок починається з перегляду надійшли мені на емейл листів від колег, нових об’єктів та іншої інформації.

За той рік, який я провела в київському ріелторському співтоваристві, я отримала не сотні і не тисячі, а десятки тисяч пропозицій допомогти продати об’єкт нерухомості, на який мій колега уклав договір. Мені, людині нетутешньому, який знаходиться в іншому місті, практично, без зв’язків і звичної бізнес-середовища, було дуже складно. Деякі речі були мені незрозумілі. Наприклад, раз чи два в місяць ми зустрічалися на загальних зборах, навчальних програмах, обмінювалися об’єктами, хвалилися угодами, і НІЧОГО НЕ ВІДБУВАЛОСЯ!

СПП як дзеркало внутрігалузевих проблем.

Рік я придивлялася до нашої спільноти, більшість з якого є супер-професіоналами у своїй справі. Вони навчилися не тільки «продавати власнику ексклюзивний договір», але і проводити Дні Відкритих Дверей з запрошенням всіх колег подивитися своїми очима на квартиру, будинок, офіс, сфотографувати, але і продавати цю нерухомість.

Я помітила, як нам добре разом, ми говоримо на одній мові… Але на цьому закінчувалися партнерські програми. Угод спільних були одиниці, ланцюжок партнерок не вибудовувалася, хоч ти убейся!

Я спостерігала рік. І хоча я безмежно вдячна за те, як прийняв мене ріелторські спільнота, деякі речі мені здавалися дивними. В моєму улюбленому місті не було такої проблеми. Коли я в 98му переїхала в Донецьк, рік теж пішов на встановлення зв’язків, усвідомлення себе в бізнес-середовищі та знайомству з колегами. Саме завдяки колегам, ми зробили першу, другу і всі наступні операції. У нас не було ні бази даних, ні знайомств серед продавців або покупців, але були колеги, першими поділилися з нами тією самою базою. Одного разу просто прийшов директор одного з великих агентств і сказав: «Заходь в нашу базу і все, що вважаєш корисним, бери і продавай».

Ми просто брали об’єкти, обертали їх в «красиву оболонку» і давали рекламу.

Так заробили першу 1000 доларів. На дві фірми.

«Партнерка» як інструмент швидкого обороту нерухомості.

Чому я про це пишу?

Та тому що наша партнерська програма не працює. І я знаю чому, і як це виправити.

Ми укладаємо договори, самі «пакуємо об’єкт» і пропонуємо привести нам на нього клієнта. За це пропонуємо половину від заробітку, який отримаємо від власника.

Але у мене питання: де партнер (колега) знайде клієнта на квартиру або будинок, якщо ми забороняємо йому його, цей об’єкт, рекламувати?

Ми говоримо розумні фрази, на зразок того, що «як він зможе презентувати мою квартиру, якщо він не бачив її, перебреше, недорасскажет, недопредставит…»

А маємо на увазі одне: він перехопить мій трафік, моя лідогенерація не спрацює, воронка продажів не завантажиться, і в мене не буде СВОЄЇ власної бази даних клієнтів, яким з тієї чи іншої причини не підійшла наша нерухомість.

Це означає, що ми так і не задушили ту саму зелену-презеленую жабу, про яку говоримо поблажливо, коли вона душить інших.

Це означає, що в гонитві за заробітком, ми забуваємо головну мету: створення безперервного потоку обороту нерухомості, що забезпечує постійний попит на неї. Дозволяє продати будь-який, абсолютно будь-який об’єкт, в самі стислі терміни з максимальною вигодою для власника нерухомості, і при цьому створити систему безперервного заробітку для себе, партнерів, найманих працівників, диспетчерів, фотографів, дизайнерів та інших фрілансерів, і т. д. і т. п.

Обороту нерухомості, який здатний зіштовхнути заіржавілу економіку і стати локомотивом всієї галузі –від будівництва до виробництва меблів і сантехніки.

Треба тільки задушити в собі жабу.

З сьогоднішнього дня я пропоную розмістити всі мої об’єкти та об’єкти нашої компанії у себе на сайтах. Ми готові надати кожному фотографії, тексти для реклами (або придумайте свої). Ми гарантуємо 50% від свого заробітку, якщо вам не платить ваш клієнт і 20% бонус до вашої комісії.

Не тому, що ми побороли зелену гадину, а тому, що сподіваємося на той самий грошовий потік, ради якого всі ми живемо і працюємо 24 години на добу. І, звичайно, відгуки і подяки від клієнтів, чиї проблеми ми допомогою даної програми на стику галузей, допомогли вирішити.


Читайте також:

  • Технології роботи агентств нерухомості. PRO & CONTRA.
  • Запрошення на першу онлайн-конференцію з нерухомості Realconf.ru
  • Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
  • Стан ринку нерухомості в Україні після виборів.
  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.