В рамках двостороннього зв’язку, відповідаю на запитання наших читачів.

Марія з Луганської області задала питання:

«Добрий День, Олено!
Я займаюся нерухомістю 1,5 роки, працюю в Агентстві, і в цьому році планую відкрити свою, тільки от з податковим кодексом поки не зрозуміла. Будь ласка, підкажіть, у мене є ПП на загальних підставах тимчасово не приносить доходів, як бути? Можете порекомендувати, що робити. І ще як бути з працівниками, яких я думала найняти відкриваючи своє агентство?»

Марія,Дякую за питання!

Я почну з того, що спробую відрадити Вас від Вашого рішення.

Пускаючись у самостійне плавання ріелторського бізнесу в такий нелегкий час, потрібно добре уявляти собі труднощі, які можуть Вас очікувати на цьому шляху.

Офіс

Ризикну припустити, що власного офісу у Вас немає. А значить, всі витрати, пов’язані з його змістом (оренда, комунальні платежі, телефони, як міські, так і мобільні, тощо) ляжуть на Ваші тендітні плечі. Сюди ж додайте комп’ютери (не збираєтеся Ви в 21м столітті починати з зошита в клітинку або друкарської машинки?), а також ліцензійне програмне забезпечення на кожен комп’ютер, т. к. перевірки різних фіскальних органів сьогодні націлені саме на цей аспект, тобто авторське право. До речі, Ви не можете обійтися просто штрафом, т. к. за використання піратського програмного забезпечення передбачена кримінальна відповідальність.

Персонал

Навіть якщо у Вас вже є підготовлені агенти, готові за Вас у вогонь і воду, Вам все одно доведеться виробити загальну концепцію розвитку Вашого агентства,а також забезпечити кожного працівника не тільки комп’ютером, доступом до інтернету та локальної бази, а також власне, роботою, примудритися розподілити її таким чином, щоб конкуренція у Вашому АН не тільки не гальмувала загальне справу, але і сприяла прогресивному рухові вперед. Якщо ж Ви плануєте набирати персонал, так би мовити, з полів, то Вам доведеться вчити кожного із залучених працівників не тільки професійному підходу, але й проводити майстер-класи по підвищенню кваліфікації. У Вас, як я розумію, досвіду не так багато як хотілося б, тому доведеться оплачувати заїжджих фахівців, або змушувати читати літературу за фахом.

Персонал потрібно оформляти, т. до. все ті ж перевірки у разі виявлення порушень, можуть нарахувати колосальні штрафи. Оформлення ж робітника з відрядною оплатою праці, в такий непростий сьогоднішній ситуації, коли угоди рідкісні, а вибагливі клієнти, може розорити починаючого підприємця.

Інші витрати

Ще додам сюди витрати на рекламну кампанію, якої Вам не уникнути для залучення клієнтів до Вашого нового офісу, розкручування бренду, а також створення власного сайту (ну, яка ж фірма без сайту?), просування його в інтернеті і ЗМІ, і прочая, прочая, прочая…

Якщо Ви готові, тоді тільки вперед!

Якщо все вищесказане не злякала Вас, якщо Ви відклали вже N-ну суму на перші пів-року-рік, якщо свербіж підприємництва сильніше страху прогоріти, то, ВПЕРЕД! Штурмувати вершини ріелторського Олімпу, не спати ночами, працювати 24 години на добу, 7 днів в тиждень і 30 днів в місяць. З цього моменту у Вас не буде вільного часу, всі проблеми Ваших співробітників Ви будете вирішувати цілодобово, несучи при цьому моральну і матеріальну відповідальність. Якщо готові, то відповідаю на Ваші запитання.

1. Можна використовувати як ПП (СПД) на єдиному податку так і на загальній системі, записуючи всі свої витрати, і заплативши податки (ПДВ та податок на прибуток). З/п співробітників Ви враховуєте як витратну частину. На єдиному податку з використанням найманої праці ви сплачуєте єдиний за себе+ за кожного найманого працівника+ пенсійний фонд.

Можна також використовувати Приватне підприємство (або ТОВ), на загальній системі або на єдиному податку (10% з обігу, або 6%+ПДВ), де також маєте право наймати працівників. На ваш розсуд. Я б для початку спробувала СПД на єдиному податку, а там, як Бог дасть)

Сподіваюся, що допомогла Вам на Вашому обраному шляху. Удачі!


Читайте також:

  • Ріелторський бізнес. Нові технології.
  • Огляд ринку бізнес-центрів р. Донецька.
  • Податки і нерухомість 2012.
  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Майстер-клас для ріелторів від Євгена Чічваркіна.
  • 2 коментарі на «чи Починати свій бізнес в умовах кризи? Поради бувалого.””

  • Іван:
    25 липня 2012 в 19:08

    Ну навіщо так відразу лякати людину ?
    Просто для початку потрібно написати бізнес-план самостійно, а потім, якщо буде бажання, то можна і відкривати агенство

  • Realtyblogger:
    25 липня 2012 о 20:03

    Іван, по-перше, дякую за відгук. Перечитала статтю, яку писала більше року тому, і зрозуміла, що зараз «страшилок» знайшла б набагато більше.
    Наприклад, те, що досвід в нерухомості 1,5-2 роки-це крапля в світі недовіри до професії. А це означає, що клієнти напрацьовуються роками, і рік-півтора добре, якщо АН вийде на операційний нуль.
    А головне-це майбутній закон про ріелторську діяльність, який практично монополізує ринок нерухомості і вибиває з ринку приватних підприємців і дрібні фірми.
    P. S. Зайшла на Ваш сайт сподобався:)

  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.