Сьогодні мій агент розповів історію, як недобросовісні колеги ведуть себе на ринку нерухомості.
Ексклюзивний договір не панацея.

Наша колега підписала ексклюзивний договір на продаж квартири. Дівчина вона спокійна, інтелігентна, вихована, на хамство відповідає повним ступором. Зробила маркетинг, встановили стартову ціну, цілком адекватну, загалом, для сьогоднішнього ринку. Дзвінків багато, показів теж, що говорить про широке рекламному полі та інтересу серед клієнтів і партнерів. Подзвонила дівчина-агент з компанії по нерухомості з проханням показати квартиру. Подивилися. Клієнтам квартира сподобалася, але як прийнято, покупець торгується. В результаті торгу з’ясувалося, що камінь спотикання -комісія агента продавця.

Агент покупця починає «пресувати» дівчину, причому, дуже професійно. Дівчина, незважаючи на гадану слабодухість, стоїть на своєму. Тоді директор компанії, в яку звернувся покупець, без попередження приїжджає до продавця і вже починає тиснути на власника квартири. Також жорстко, професійно, напористо. Власник починає коливатися. Але тут виникає мій агент з нашим покупцем. Ціна уторгованная, адекватна, місце і сама квартира ідеально підходить нашому покупцеві. Покупець нам платить.

Є дві причини, за якими покупець попередньої компанії не купив вподобану йому квартиру:
1. Він хотів поторгуватися, і йому хотілося, щоб загальна ціна покупки була х-грошей. Агенту слід було б запитати, які пріоритети для покупця: загальна ціна або не платити агентству. А, може, для нього був важливий сам факт торгу, щоб йому поступилися. І все можна було зробити «красиво».
2. У ціні продажу повинна бути закладена комісія, покупець купує послугу, зателефонувавши за оголошенням, він купує товар. Тобто, щоб хоч якось виправдати те, що агент просто вклав квартиру в рекламу або запропонував те, що є на вільному ринку, він робить зайві рухи, які часто йдуть врозріз з інтересами покупця. Я впевнена, що покупець був дуже засмучений, що агент перевищив повноваження і квартира була продана іншим клієнтам.
Мораль. Якщо ви будуєте стосунки з власниками,то його інтереси мають бути понад вашої комісії. І не скупіться ділитися цією комісією з колегою. І буде щастя всім: і власникам, і покупцям, і ріелторам.

Тому що найголовніше, як кажуть в Одесі: «Шоб всі були здоровенькі!»


Читайте також:

  • Як переконати клієнта придбати професійну ріелторську послугу.
  • Продати ексклюзивну квартиру. Де взяти покупців?
  • Ні нерухомості, яку можна продати, є ціна, за якою її ніхто не купить.
  • Продати квартиру нерезидента-2.
  • Продати квартиру нерезидента-3. Або пригоди ірландської підданою в Україні.
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.