Продати ексклюзивну квартиру. Де взяти покупців?

0
4

В попередній статті я писала, що таке ексклюзивний договір на надання послуги з продажу квартири. Ми розглянули, для чого такий договір потрібен власнику об’єкта і чому йому вигідно працювати з ріелтором саме за таким договором.

Маркетинг нерухомості: де взяти клієнтів?

Ваші запитання, шановні колеги, читачі, надіслані на блозі, навели мене на думку, що наступний момент, на який потрібно звернути увагу — це гарантія продажу об’єкта.

Раніше я писала, що ми не чарівники, і не пророки, що тільки Господь вирішує, а людина припускає, та ін. і багато з Вас, дорогі колеги, вирішили, що найголовніше — отримати такий «чарівний» контракт і «справа в капелюсі!»

Однак, в умовах кризи, одним із найголовніших питань стає грамотна маркетингова стратегія і точка прикладання сил для успішної реалізації ексклюзивного договору.

Розглянемо 5 основних аспектів маркетингу в нерухомості.

Отже, уклавши ексклюзивний договір, необхідно:

1) точно визначити цільову аудиторію Вашого об’єкта. Наприклад, якщо Ви продаєте 6-ти кімнатний пентхаус в елітному районі, нерозумно платити за контекстну рекламу «ВКонтакте». І, навпаки, продаючи 1-2х кімнатну квартиру в спальному районі, де середній вік 28 років, нерозумно замовляти буклети і розносити їх по дорогих ресторанах;

маркетинг в нерухомості

2) провести розвідку боєм, визначивши, які засоби поширення інформації проведуть максимальне охоплення Вашого покупця. Якщо Ваша цільова аудиторія читає хоч одну міську газету, будь це тричі «жовта преса», на самому видному місці повинна бути інформація про продаж Вашого об’єкта.

У моїй практиці був випадок, коли зневірений продати квартиру до кінця договору ріелтор, написав розповідь про своє улюбленому районі міста, в якому кілька разів(!) згадав про будинок, в якому продавалася квартира, придумавши синтементальную історію, пов’язану з цим будинком. На наступний день клієнти косяком пішли — любить наш народ романтичні історії. До речі, саме романтичні любовні казки, придумані істориками, викликають такий інтерес у туристів, які відвідують той чи інший куточок світового паломництва.

3) не гребуйте банальної розклеюванням у місцях ймовірного перебування потенційних покупців. А також спілкуванням з бабусями, пліткували на лавочці біля під’їзду або дядьками, сто тисяч років вже стучащими в доміно:)

Ви будете здивовані, але частіше за все, Вашим покупцем може стати сусід дядя Міша або домогосподарка тітка Зіна, яка живе в сусідньому дворі і прикипевшая до свого району, де «все поруч: і ринок, і дитячий садок, зупинка»

4) не скупіться на платну рекламу на «продають сайтах» — перший місяць Ваша квартира повинна муляти очі на всіх інтернет-перехрестях, щоб будь-який, навіть погано бачить, потенційний покупець міг його помітити. Ваша квартира повинна засвітитися також на всіляких партнерських програмах, незалежно від того, за якою програмою Ви працюєте з колегами: діліться своєю комісією, або пропонуєте партнеру заробляти комісійні з покупця. В даному випадку, будь-які засоби хороші! Якщо покупців буде багато, Ви самі виберете самого платоспроможного і вигідного (не для себе, а для продавця) покупця і вирішите, як віддячити контрагента;

Хочу наголошувати Вашу увагу, чому так необхідно зробити масовану і цілеспрямовану рекламну кампанію саме в перший місяць. Справа в тому, що інтерес потенційних покупців до квартирі виникає саме в перший місяць, коли з’являється «свіжий» варіант, не засвічений в ЗМІ та інтернеті. Наші люди, виховані в умовах найжорстокішого дефіциту в радянські часи, до цих пір вважають, що те, що є в продажу — не настільки цікава пропозиція, а ось з-під поли:). Якщо за цей місяць на квартиру не знайшовся покупець, рекламну компанію треба переглядати і повністю міняти презентацію квартири. Також ніколи не відмовляйте партнеру, який привів Вам покупця тільки тому, що «цей покупець може сам знайти Ваше оголошення в інтернеті». Не факт. Були випадки, коли покупець був ексклюзивним, тобто родичем, другом колеги, і після того, як йому відмовили, він робив все можливе, щоб відвернути клієнта від Вашого варіанта. Я навіть зустрічалася з бойкотом варіанту з боку багатьох агентств тільки тому, що брокера продавця «задавила жаба». Дуже хочеться в таких випадках знайти власника і розповісти йому, як в його інтересах» діє його власний ріелтор!

5) інтренет дає набагато більше можливостей, ніж можна уявити. Дуже добре зарекомендували себе відео і аудіо ролики, звичайно, зроблені талановито і з «родзинкою», як, наприклад, оголошення про оренду квартири чи реклама продажу одного Маку, зроблена з такою любов’ю і вигадкою, що зібрала тисячі відгуків в інтернеті!

Ви можете записати ролик про продаж квартири за участю відомої радіоведучої, як це зробив мій партнер Ігор Гойда з Рівного. А, може, Ви володієте прекрасними артистичними даними і самі в змозі зробити озвучку. Або написати пісню на тему: чому моя квартира сама-сама… і самому заспівати її в You Tube:)

Загалом, креативьте, придумуйте самі неординарні, смішні та веселі ролики, не бійтеся здатися смішними. Як говорив великий клоун Юрій Нікулін, краще здаватися смішним, ніж нудним.

І наостанок цитата від Андрія Захарова: «І не пишіть свої некрологи: з сумом повідомляю, що продається вілла «Венеція» з видом на смітник»!

Не будьте нудними і пам’ятайте, що життя, взагалі, не варто того, щоб ставитися до неї серйозно:)))


Читайте також:

  • МЛС: кілька способів швидко і дорого продати квартиру.
  • Продати квартиру за 5 днів.
  • Дайджест нерухомості «Think Different» — знову БТІ або як створити ажіотаж на РН, думки вголос про попередньому договорі, про щедрість українських банків, поради для недосвідчених покупців, Катрін Шульц на TED.
  • Ні нерухомості, яку можна продати, є ціна, за якою її ніхто не купить.
  • Продаж ріелторської послуги.
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • «Think Different» — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як «кинути» ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.

    ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here