Стаття Ю. Пидриза «Що таке воронка продажів і з чим її їдять?» чим далі, тим більше наводить на роздуми.

У ситуації, коли вилка попиту-пропозиції має явний багаторазовий крен у бік пропозиції, основним залишається проблема залучення клієнтів.

Заливка в «широке горло» максимальної кількості реклами для отримання на виході, у «вузькому горлі» максимального ж кількості клієнтів, стає нав’язливою ідеєю багатьох. І тут стає визначальним якість рекламного продукту, при мінімальному фінансовому вкладенні здатного видати на-гора велику клієнтську базу.

Ефективні сайти з нерухомості

Кожен з нас криза прораховує рекламний бюджет і коефіцієнт корисної дії цього бюджету, але без допомоги фахівців з такою нелегкою справою не впоратися. Важливий момент: диверсифікація рекламних ризиків. У кожному регіоні по-різному діє та чи інша реклама. Ми вже розглядали це питання в попередній статті. Де порівнювали і систематизували сайти з нерухомості. Але основне питання, які ж сайти реально ПРОДАЮТЬ, повисло в повітрі. І тоді я вирішила проаналізувати ефективність сайтів з PR-рейтингах, і не за кількістю відвідувачів, а за кількістю отриманих дзвінків. А чи не ця основна задача продають сайтів? Якщо, звичайно, їх мета не продаж рекламних площ.

Конверсія

Отже, протягом місяця я давала оголошення про продаж 2х кімнатної квартири в елітній новобудові на численних сайтах, дошках, порталах з нерухомості.

Ось результат home research:

  • dom.ria.ua — 7 дзвінків
  • slando.com.ua— 10 дзвінків
  • emarket.ua — 5 дзвінків
  • olx.com.ua — 5 дзвінків
  • mirkvartir.ua — 2 дзвінка
  • etag.com.ua — 3 дзвінка

Безліч сайтів, які «розкидали» оголошень, наводити тут не буду, щоб ненароком не образити кого-небудь). Тільки скажу, що мої улюблені форуми est.ua і vukraine.com.ua спрацювали як готова мультилистинговая система, МПВ.

Незважаючи на те, що в кожному оголошенні стояло примітка: «Без комісії», при зверненні я відразу пропонувала партнеру 2,5% комісії. Максимальна кількість показів було з партнерами вищезгаданих сайтів. І хоча результату поки немає, експеримент показав необхідність об’єднаної бази даних, єдиних правил для регіонального ріелторського співтовариства. Прообраз МЛС, створеної на ресурсах «В Україні» і на «Єсте» дійсно працює! Тому закрита графа «Спецпропозиція для партнера» необхідна для ефективності продажу об’єктів.

Крига скресла, як писали класики. МЛС, що б про неї не говорили і як би не перешкоджали, запущена. І, я впевнена, що за нею майбутнє!

Постовий: краще торгове обладнання для магазинів.


Читайте також:

  • Класифікація сайтів нерухомості.
  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Майстер-клас для ріелторів від Євгена Чічваркіна.
  • Ще одна нічна замітка про ріелторську професії.
  • Співпраця з колегами.
  • 2 коментарі на “”Рекламна компанія або МЛС?””

  • Юрій:
    8 липня 2011 о 01:45

    Лена, а скільки дзвінків було з Еста і з Вукраїні — для повноти картини?

  • Realtyblogger:
    8 липня 2011 о 09:53

    Юрій, з Еста і в Україні були дзвінки від партнерів з пропозиціями показів. Від клієнтів, на жаль, жодного…

  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.