Минулого тижня зателефонував один мій старий клієнт з Києва і попросив допомогти продати квартиру одного московського знайомого. Знайомий з’явився, якраз, під вечір п’ятниці, в кінці робочого дня. Але робити нічого,він проїздом,у нього всього добу в нашому місті,і я поїхала. Зустрітися домовилися на центральній площі. Глибоко зітхнувши, уявила собі який-небудь віддалений район,одвічні п’ятничні пробки і владедьца з Масквы,вже заздалегідь налаштованого,чому так дешево.

На мій превеликий подив,квартира виявилася в самому центрі, на тій самій площі. Приємний молодий чоловік,який успадкував квартиру від бабусі і хоче її продати.

Я запитала, перша чи я, до кого він звернувся. Він зізнався, що ні, займалася продажем іншої ріелтор, до якої він теж звернувся за рекомендацією.Як давно?

— З квітня.(!)

Може, була висока стартова ціна? Так, напевно,(90000.е. За троячку-брежневку) але ми знизили ціну до 75000 вже 2 місяці тому,а результату все немає.

Далі він розповів,що ріелтор рекламує квартиру в газетах, а на питання,чи є цей об’єкт в інтернеті,відповідає,не знаю,що це таке.

Чому настільки стандартну ситуацію я вирішила описати в блозі, зараз поясню.

Господа продавці! Вже скільки разів твердили світу, що продати об’єкт ,особливо, на падаючому тренді без нових сучасних технологій неможливо!

Це в пріснопам’ятні часи,коли і професії-то не було, а були кустарі-одинаки,швидко навчаються в нових капіталістичних умовах,можна було довірити свою чудову квартиру тітці Явдосі з сусіднього під’їзду.

Сьогодні,коли у тітки Дусі може, і є якась клієнтська база, але немає оперативного оновлення та взаємодії, це непростиме благодушність!

Сьогодні, коли за місяць ціна може змінитися (див. впасти) ще на 5-7%, що і сталося у випадку з моїм клієнтом, оперативність може виявитися головним знаряддям у боротьбі з часом.

Бо як професіонал,якщо він,звичайно,професіонал,зробить всі можливі інформаційні важелі для того, щоб якомога більше людей дізналося про продаваемом об’єкті.

Перше, що робить ріелтор, який уклав ексклюзивний договір, і взяв на себе зобов’язання продати об’єкт в заявлені терміни-поміщає об’єкт в єдину інформаційну мережу. Деякі називають її МЛС, але я не вважаю її такою, т. к. За аналогією з МЛС в США, в ній повинні бути представлені тільки екс.варіанти партнерів, а не вся база або сміттєвий кошик,кажучи сленговою мовою.

Ну, так, ладно. Як її не назви, вона діє,тому що квартиру побачить сотня передплатників-агентств, а також потенційних досвідчених покупців, які розуміють,що купують все ж не інформацію,а квартиру.

Друге, це розміщення на сайті агентства, чого позбавлені продавці, які уклали договір з «тіткою Дусею».

Третє — це розміщення на професійних платних сервісах (дошках оголошень) та ін.

Відсутність оплати комісійних з боку покупця дозволить розмістити об’єкт у базах типу «Без агентств»,звідки ріелтори-партнери, які працюють за договором з покупцем, черпають інформацію та пропонують своїм клієнтам об’єкт як би з перших рук.

Ще одне нововведення -просування об’єкта через всілякі платні друковані ЗМІ, які надають агентству різні бонуси за пакетне розміщення.

Не втрачайте часу,панове! Використовуйте досягнення цивілізації у своїх власних цілях!

Удачі в продажі!


Читайте також:

  • Ринок нерухомості України. Швидше живий, ніж мертвий?
  • 4 коментарі на «“Ріелторський бізнес. Нові технології.””

  • Лола:
    16 грудня 2010 в 10:10

    Спасибі. Цікава історія.

  • Максим:
    9 серпня 2012 в 22:11

    Олена, історія стандартна, але в заголовку статті «….Нові технології». А де в статті ці самі нові технології, прочитавши двічі, я так і не знайшов. Додавання в аналог МЛС, публікація на сайті і дошках — це «нові технології», колишні такими 5-7 років тому. Ви ж профі, поділіться досвідом — дайте в черговому пості список ТОП 20 нових технологій. Впевнений, багатьом читачам сподобається

  • Олег:
    10 серпня 2012 о 02:22

    Швидше за все, справа в тому, що стаття була написана 2 роки тому. Раджу прочитати статтю Олени тижневої давності — http://realtyblogger.net/tehnologii-rabotyi-agentstv-nedvizhimosti-pro-contra/

  • Олена Маленкова:
    10 серпня 2012 в 11:24

    Максим, Олег прав. Стаття була написана 2 роки тому. І нові технології, скоріше, потрібно було брати в лапки, оскільки «нові» вони, швидше, в порівнянні з технологіями «тьоті Маші-ріелтора», не знає, що таке інтернет.
    Сьогодні технології дещо інші. Обіцяю найближчим часом зробити даджест деяких популярних технологій.

  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.