Ну, скажу я вам, шановні учасники ринку нерухомості: бачила-бачила за 24 роки своєї професійної діяльності різних шахраїв і наперсточників, але такого не бачила!
Як ви думаєте, який склад учасників угоди купівлі-продажу квартири?
Зрозуміло, власник. Ясно, покупець. Нотаріус, який реєструє перехід права власності. Брокер продавця – теж має місце бути.
Як, загалом-то, і брокер покупця.
Думаєте, все? Ан-ні.

Ринок нерухомості по-киевски.
Виявляється, на ринку нерухомості Києва вже з десяток років існує ноу-хау у вигляді тисяч риб-мечоносців, які створюють броунівський рух навколо чужої нерухомості, викликаючи серцеві напади у власників, і праведний гнів у «білих» брокерів.
Давайте розберемо, що такого роблять риби-мечоносці, що не просто шкодить ринку нерухомості, а опускає його на рівень лоткової торгівлі з Петрушкою і “закликальниками”.
До недавнього часу я люто відстоювала необхідність «партнерок» — підключення партнерів до продажу нерухомості, якими користуються у всіх країнах світу в абсолютно будь-якому бізнесі.
І наївно вважала, що головна проблема ринку нерухомості – це відсутність нормальних партнерських угод, при яких зрозуміло, хто чим займається, хто за що відповідає, і хто кому платить.
Але головна проблема була не в цьому.Є на київському ринку нерухомості два «монстра» -два великих бренду, «Благовіст» і «Парк-Лейн».

Наша людина в Гавані.

Як там все влаштовано, мені розповів впроваджений нами «агент впливу».
1. Політика компанії полягає в тому, щоб знайти оголошення від власника, постаратися його, власника, вмовити на підписання ексклюзивного договору. До цих пір немає нічого поганого.
2. У 80% випадків з 100 молоді люди, склад яких змінюється приблизно кожні 3-6 місяців, договір не підписують. Для продажу «ексклюзиву» власнику потрібні не тільки гарні зовнішні дані і молодість, але і який-ніякий життєвий досвід і пару десятків успішних угод від власника за плечима.
3. Що відбувається потім? Співробітникові від диспетчерів, які взяли дзвінок, або просто выудивших рибку (оголошення), надходить вказівка клонувати оголошення зі своїми телефонами і в різному ціновому діапазоні. Мінімум 20 оголошень в день.
4. Все б нічого, тільки ціновий діапазон в клонах має розбіг від -20% до + 20%.
Навіщо, запитаєте ви. Я теж не розуміла. До вчорашнього дня.
Як це шкодить покупцеві.

Так виглядає список, який випаде потенційному покупцеві, якщо він задасть запит за конкретною адресою.

Тобто, покупець не побачить жодного оголошення власника, ні рекламу ексклюзивного ріелтора. Вірніше, побачить, але пройде мимо, тому що в рекламі власника (брокера власника) вартість ВИЩЕ, ніж у клонів.
Клони створюють ілюзію безлічі варіантів і для покупця. А ми-то думаємо, звідки покупці беруть смішні ціни на квартири, вартість яких у реальності вище на 20-25%! Це клони створюють броунівський рух.
Адже кожен бачить, що хоче.

Чим це шкодить власнику.

Власник, орієнтуючись на клони з плюсом , наполягає на ціні явно вище ринку, запевняючи ріелтора, що ось –ось же, ви, що, не бачите! Скільки продається, і все дорого. А моя квартира ще краще!

І виставляє ціну свідомо вище ринку, за якої втрачає час, а згодом і гроші. Тренд-то, на жаль, на зниження, як і курс національної валюти.
А що ж наш покупець? Зателефонувавши за кількома клонів, що він починає втрачати віру в риэлторв, а заодно, і людство.
Ось приклад моєї розмови з «колегою» з «Парк-Лейн».
-Добрий день, я дзвоню по вашому оголошенню. Коли я можу подивитися квартиру за адресою…?
-Знаєте, ця квартира щойно продана. У нас є інша, на іншому поверху, але вона ДОРОЖЧА.
Так працюють шахраї і наперсточники. Цим, з дозволу сказати, колегам, байдужа репутація ріелторської професії, у них одне бажання: зірвати куш, тут і зараз.
Це не професія, панове, це – профанація і дискредитація.
Я вже не кажу, що на показі квартири, «колеги» починають вимагати у покупця комісію за свої послуги».
-Яку послугу ви мені надали,-запитала я у співробітника «Благовісту».
-Ну, як! Я ж вам показав квартиру!
-Тобто, -питаю,- ви хочете отримати 5% за показ квартири.?
-Ні, не тільки за показ. ЗА ІНФОРМАЦІЮ.
Ринок чи базар?

За інформацію. У століття інформаційних технологій допомогою «закідушек» і «заманушек», нам продають інформацію.
Ми, ріелтори, навчилися виловлювати в цьому болоті крупиці золота для своїх клієнтів, замовників послуги по пошуку квартири.
Але болото все більше заростає мулом клонованих чужих оголошень, вода в ньому стає все більш мутною, а повітря поруч з ним –смердючим і шкідливим для здоров’я.
Я не знаю жодного міста, в якому б так безкарно і цинічно знищували бізнес, і щоб ніхто навіть не намагався перешкоджати цьому.
Може, вистачить, сидіти і квакати в болоті? Може, пора всім адекватним, пристойним і небайдужим людям міняти щось в консерваторії? (На ринку нерухомості).
Як пора змінювати базар і хаос в нашій країні на справжній цивілізований Ринок.


Читайте також:

  • Ринок чи базар?
  • Ринок комерційної нерухомості. Пацієнт швидше живий, ніж мертвий.
  • Ринок вторинної нерухомості в Донецьку у квітні 2011р.
  • Ринок нерухомості як дзеркало української революції.
  • Ринок нерухомості України. Швидше живий, ніж мертвий?
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.