У Донецьку назріває мультилистинговая революція. Це за образним висловом дідуся Леніна, коли «верхи не можуть, а низи не хочуть».

Днями відбулися збори розрізнених агентств нерухомості Донецька під девізом: «Геть базу «Без агентств» та всіх її представників!»

Я не менше ініціаторів зборів не задоволена сміттєвої кошиком зазначеної бази, а також хамською поведінкою її керуючого Андрія. Останньою краплею для ріелторів послужило те, що керуючий без докорів совісті торгує оптом і в роздріб базами по районах не тільки для агентів, але і для самих покупців!

Який хаос!

Але корінь проблеми, як Ви розумієте, не відносно Андрія і його господарів до ріелторам, зокрема, і до ріелторського бізнесу, загалом. Ці люди заробляють гроші інформацією, і, треба віддати їм належне, ніколи цього не приховували. Те, що ми, як вівці, пішли за сопілкою і розслабилися-наша власна проблема!

Ми ніколи не зможемо організувати цивілізований професійний ринок, на кшталт європейського, про який пише Марина Бойко і американському, дослідження якого я приводила в попередній статті, якщо не зрозуміємо головна відмінність загальної (і майже однаковою) бази об’єктів нерухомості від мультілістінга.

Розглянемо порівняльні характеристики 2х баз.


Пропоную Вам самим зробити висновки з даної порівняльної таблиці. Повідомлення залишайте в коментарях нижче.


Читайте також:

  • Варто підписувати «ексклюзив»?
  • Про автора
  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Майстер-клас для ріелторів від Євгена Чічваркіна.
  • МЛС — що за звір такий?
  • 3 коментарі на “”Ще раз про ексклюзив і мультилистинг (МЛС)…””

  • Євген Костенков:
    10 квітня 2011 у 21:04

    Згадайте, скільки формувався американський ринок нерухомості. З нашим менталітетом і недосконалістю законодавства найближчим часом ми їх не наздоженемо.

  • Oleg Malenkov:
    10 квітня 2011 в 21:12

    Згоден. Але перші кроки вже зроблені. Зовсім скоро з’явиться перші майданчики, які, природно, будуть конкурувати між собою, тим самим, покращуючи якість бази.
    Залишається проблема з менталітетом.

  • Олександр:
    3 червня 2012 в 13:25

    Кожна людина чинить так, як йому вигідно! Людей найбільше цікавлять вони самі! Тому треба вести просвітницьку роботу на всіх рівнях, і реально по можливості підписувати з кожним потенційним клієнтом ексклюзивний договір. І природно його відпрацьовувати… сарафанне радіо ніхто не відміняв.

  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.