З Нового року ми запускаємо так довго майбутню програму для партнерів по СПП (Системі Партнерських Продажів).

Що таке СПП і з чим його їдять…

Партнерська програма.

Як буде працювати партнерська програма, розповім на прикладі.

Ми уклали ексклюзивний договір на продаж квартири. Переконуючи власника підписати договір, згідно з яким він не тільки зобов’язується оплачувати наші послуги по продажу, але і дає нам виключне право продажу своєї унікальної квартири, ми наводимо наступні аргументи:

Ви отримаєте всіх можливих покупців на ринку нерухомості , які звернулися до кого-небудь із колег, або самостійно шукають квартиру по інтернету, ЗМІ і т. д.

Як ми цього досягаємо?

Перше. Звичайно, даємо масовану рекламу так, щоб кожен, хто вирішив придбати квартиру, просто не зміг не побачити оголошень.

Друга. Ми мотивуємо наших партнерів додатковими бонусами, а точніше сказати, грошовою премією за клієнта, крім того винагороди, що йому заплатить покупець.

Третє. Ми гарантуємо оплату цього вонаграждения і додаткової премії своєю репутацією на ринку нерухомості Донецька, яка підтверджується ось вже 2й десяток років.

Саме концентрація всіх потенційних покупців в одних руках та дає можливість ріелтора-держателю ексклюзиву вибрати найбільш мотивованого, самого платоспроможного покупця, готового заплатити максимальну ринкову ціну за об’єкт нерухомості.

Реалізація ексклюзиву.

Отже, ми підписали договір з власником квартири. Залишилася «суща дрібниця» — знайти покупців і вибрати самого-самого.

За Правилами СПП, у власника ексклюзиву є всього 72 години для того, щоб обдзвонити своїх покупців і провести для них ДОД (день відкритих дверей). Якщо жоден з потенційних клієнтів не запропонував ціну, яка задовольняє продавця, ріелтор зобов’язаний оповістити всіх своїх партнерів про продаж квартири з умовою розділу комісії.

Колеги та партнери. У чому відмінність?

При цьому, він має повне право пропонувати різну комісію партнерам і колегам. Партнер по СПП, природно, отримує набагато більшу премію від держателя ексклюзиву, яка іноді може перевищувати його власний заробіток. Особливо, якщо агент-тримач ексклюзиву працює на компанію.

Тоді, запитаєте Ви, навіщо агент пропонує партнеру комісії більше, ніж заробляє сам?

А з тієї причини, що таких ексклюзивів агент може і повинен укладати (і, природно, продавати) не менше 3-4 на місяць. Для того, щоб продавець не боявся довіряти долю своєї унікальної квартири даному агенту, у нього, агента, повинно бути портфоліо з проданих ексклюзивів. Інакше, це все розмови на користь бідних.

І чим швидше ці ексклюзиви будуть продаватися, тим більше у агента буде укладених договорів, а, отже, і зароблених грошей.

Переваги СПП.

Ріелтор, що працює по Системі Партнерських Продажів, безсумнівно, має величезну перевагу перед агентом, бігають наввипередки перед покупцем, та має одну єдину мету – встигнути продати цю квартиру раніше будь-якого іншого агента. Тому що покупець купує ТОВАР, і покупець може подзвонити по кожному оголошенню, а купити у того, у кого ТОВАР буде дешевше.

І ось бігають хлопчики Дениси (див. ст. Метод килимовій бомбардування), рекламуючи квартиру, продаж якої йому не замовляли, і випрошуючи свій гонорар у покупця, що називається, за інформацію, а в основному, за те, що «пресує» власника за ціною.

Ситуація win-win (виграв-виграв)

І хто тоді виграє в угоді? Вже точно не власник квартири, не ріелтор, що стоїть перед покупцем з простягнутою рукою, а покупець, який купив квартиру нижче ринку, використовуючи працю кількох ріелторів, більшість з яких просто втратила час і гроші на рекламу об’єкта.

Не кажучи вже про те, що подібний праця з дуже великою натяжкою можна назвати «добрим».

Ось і викидаються гори негативних відгуків в бік ріелторської братії: мовляв, деруть гроші за незаказанную послугу, ні за що не відповідають, тощо

А всього-то потрібно надавати послугу тому, хто в ній потребує, виконувати свою роботу грамотно і професійно. Загалом, працювати так, щоб отримати позитивний відгук від свого замовника.

А СПП — це ще один унікальний інструмент для досягнення поставленої мети.


Читайте також:

  • І знову про Систему Партнерських Продажів — СПП.
  • Мультилистинговая система (МЛС). Починаємо з себе.
  • Воронка продажів. Б супертехнології або «промивання мізків»?
  • Чи має ріелтор гарантувати юридичну чистоту угоди?
  • Вітаємо всіх з Новим 2011 роком!
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.