Скільки коштує репутація.

Мені часто доводиться чути від колег скарги, що наш бізнес – це не продаж продуктів першої необхідності, і навіть не продаж автомобілів.

Скільки разів протягом життя людина змінює автомобіль? Я знаю таких індивідів, які міняють авто раз у 1-3-5 років. Моя подруга володіє приватним туристичним агентством «Вісмут»

Вона заробила свою репутацію за 12 років, має 30-40 постійних клієнтів, які користуються її послугами від 4 разів на рік, вони, їхні батьки, діти, друзі, знайомі та ін. Вона вже не шукає вихід на ринок тур. послуг, клієнти самі йдуть, за рекомендаціями тих, хто вже скористався її послугами.

Звичайно, нерухомість – не тур в жаркі країни. Нерухомість, за статистикою, в нашій країні люди набувають 2-3 рази в житті. Я зараз маю на увазі житло, і не житло як інвестицію.

Отже, ми з’ясували, що середній українець 2-3 рази в житті купує квартиру.

У яких випадках це відбувається?

  • Діти відокремлюються від батьків (навчання, переїзд в інше місто, весілля)
  • Літні батьки з’їжджаються з молодими (для огляду)
  • Поліпшення матеріального становища, купівля статусної квартири, будівництво (купівля) будинку
  • Отже, батьки, купуючи квартиру своєму дорослій дитині, скористалися послугами Вашого агентства нерухомості. Все пройшло вдало, всі залишилися задоволені. Коли наступного разу Ваші покупці про Вас згадають? Правильно, якщо хто-небудь з родичів захоче продати або купити квартиру. Або вони самі вирішать щось продати-купити.

    Рекомендації — наше ВСЕ!

    Повернення такого клієнта може розтягнутися на багато років. Ось що рекомендує Дональд Трамп у своїй книзі «Мистецтво укладати угоди»: «Користуйтеся рекомендаційними листами, просіть після кожної угоди написати рекомендаційний лист. Дякуйте за рекомендацію. Платите за рекомендацію»

    Трамп не змушує Вас «підкуповувати» рекомендувача. Плата може складатися як в грошовому вираженні, так і в подальшій знижку на Ваші послуги, а також будь-яких інших бонуси у вигляді подарунків з Вашим логотипом, просто дружнім душевним «Спасибі».

    Наприклад, днями зателефонував мій постійний клієнт і запитав, чи можна дати мій телефон свого товариша, з яким потрібно купити дорогу квартиру в новобудові? Я подякувала, а вчора він попросив супроводжувати угоду з купівлі їм паркінгу в його будинку, і запитав, скільки це буде коштувати. Я сказала, що супровід буде бонусом до його рекомендації.

    Знаючи цю людину, я впевнена, що таких клієнтів ще буде чимало.

    Рекомендація в нашому бізнесі – це наріжний камінь нашого успіху. Я вже забула, коли проводила операції по прямій рекламі.

    Якщо Вас немає в інтернеті, то Вас немає в бізнесі.

    Ні, я ні в якій мірі не хочу бути неправильно зрозумілою! Великий Білл Гейтс сказав: «У майбутньому залишиться два види компаній: ті, хто в інтернеті, і ті, хто вийшов з бізнесу».

    І це без сумніву. Але Ваша присутність в інтернеті зробить Ваш бізнес прибутковим, якщо Ви навчитеся користуватися рекомендаціями, і збитковим, якщо Ви щоразу будете робити багатотисячні фінансові вливання для залучення нових клієнтів.

    Сьогодні стало модним просувати свої сайти посадочними сторінками, продають текстами, виділятися з натовпу яскравими і нестандартними дизайн-рішеннями, але це все не дасть жодного результату, якщо Вам потрібно буде кожного разу починати з нуля.

    Так, потрібен свій сайт, неважливо, чи використовуєте Ви майданчик безкоштовного сайту, створеного для Вашої зручності, як наприклад, на www.est.ua, або витратилися на створення власного сайту, АЛЕ все Ваша присутність в інтернеті буде гарантовано витратним.

    В минулому році я потрапила на чудовий Майстер-клас Наталії Кузьмінової з Умані.

    Найціннішим, що я звідти винесла, було те, що Наташа продає свої “ексклюзиви”, не встигаючи розмістити їх у рекламі. Ні, звичайно, вона та її помічники,і роблять це професійно, але кількість напрацьованих “живих” клієнтів така, що тільки що надійшла в базу “ексів” квартира пропонується всім потенційним клієнтам, наявними в базі покупців.

    Цю базу Наташа береже як зіницю ока, періодично перетелефонує її, уточнює, що змінилося. І продає квартиру в 90% випадків за рекомендаціями клієнтів.

    Імідж — НІЩО! Репутація — ВСЕ!

    Так що ж ми робимо неправильно, якщо нам доводиться витрачати колосальні бюджетів на розкрутку і просування посадкових сторінок, контекстну рекламу, а результат той самий?

    Побудуйте свій бізнес так, щоб Ваші клієнти Вам самі пропонували рекомендації, просили Вас допомогти їх родичам, друзям і знайомим, не забувайте своїх клієнтів, вітайте їх зі святами, обідайте з ними, дружите. Тому що вони джерело не тільки Вашого добробуту, але і Вашої самореалізації в бізнесі, іміджу і статусу професіонала.


    Читайте також:

  • Скільки коштує ріелтор?
  • Чи варто зараз купувати нерухомість?
  • Чи варто купувати, щоб здавати?
  • Чи варто звертатися за допомогою до ріелтора?
  • Чи варто сьогодні купувати нерухомість?
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.