Чомусь вважається, що у ріелтора цілодобовий робочий день. Привчити клієнтів дзвонити, починаючи хоча б з 9 ранку, або зробити останній дзвінок не пізніше 22х-моя нездійсненна мрія. А вся справа в тому, що клієнт, який пройшов разом зі своїм ріелтором всі кола психологічного, бюрократичного і іншого пекла, стає членом твоєї родини. Починаючи працювати з клієнтом, професіонал занурюється в сімейні стосунки свого замовника,

знайомиться практично з усіма членами його сім’ї, адже він (ріелтор) допомагає клієнтові вирішити одну з головних проблем в житті-купівлю (продаж) нерухомості.

Найчастіше ріелтора посвячують у відносини між партнерами, таємні і таємні дії з пайовою участю у господарських товариствах і власністю. Хороший ріелтор часом є носієм таких таємниць, які відомі тільки самому вузькому колі близьких і друзів. Хороший ріелтор ніколи не розкриє ім’я свого клієнта, який купив (продав) дорогу розкішну нерухомість, навіть якщо дуже захоче похвалитися перед товаришами. Він завжди з загадковою усмішкою вимовляє: » Один мій постійний клієнт…»

Ріелтор-повірений у справах. Він виконує функції третейського судді, якщо в сім’ї розгорається конфлікт і справа наближається до розлучення. Або виконує функції парламентарія, коли потрібно вирішити делікатне або делікатне питання. Хороший ріелтор-друг, товариш і брат клієнта. Він не тільки проведе переговори з потенційним покупцем (продавцем), він-єдиний, 100% мотивовану в здійсненні угоди.

Один мій постійний клієнт, якщо йому потрібні мої послуги, принципово не ходить зі мною на переговори, навіть якщо я його дуже прошу про це. Його коронна фраза: «Ти ж не хочеш, щоб я тобі все зіпсував?»

Про що це я? Дуже хочеться, щоб цей сон ріелтора став дійсністю)


Читайте також:

  • Як «кинути» ріелтора?
  • Майстер-клас для ріелторів від Євгена Чічваркіна.
  • Робота на покупця. За і проти.
  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Як я була «покупцем» дефіцитної квартири.
  • 8 коментарів до “”Сон ріелтора.””

  • Dryg:
    19 червня 2011 в 12:00

    Здається що Ви дуже перебільшуєте свою професію, свій труд. Ваша праця полягає лише в пошуку квартирі якщо покупцеві лінь. От якщо б Ви несли відповідальність за чистоту угоди то так, погоджуся праця не простий а так просто в базі знайти квартиру. Здається, пересічному сантехніку складніше і за меншу зарплату.

  • Сергій Письменский:
    19 червня 2011 у 14:41

    За перевірку всіх правовстановлюючих документів відповідає професійний юрист (за ваші гроші), або за це платить ріелтор зі своєї комісійної винагороди. Робота ріелтора шукати квартиру потрібних параметрів, заданих ,за вашими словами, ледарем — покупцем. Ніхто не може виконати цю кропітку роботу з пошуку, крім ріелтора. Він на цьому етапі відкидає всі «брудні» квартири, з незрозумілими документами, з незрозумілими попередніми переходами прав і т. д. Тільки потім пропонує своєму клієнту поїхати подивитися відібране, Самі клієнти намагаються це зробити — але немає результату в 90% випадках (ми це вже проходили). Якщо покупець хоче мінімізувати всі ризики — тоді потрібно ріелтору знайти квартиру, юристу перевірити всі папери, а також Ви ще повинні звернутися в страхову компанію за страхуванням титулу на житло, що купується (послуги оплачуєте Ви). Але навіть при виконанні всіх цих умов у Росії немає 100% -ної гарантії, що Ви не ризикуєте — таке наше Законодавство. З приводу сантехніка — це зайве. А взагалі, якщо Ви самі собі фахівець — просто не турбуйте ріелторів, і обговорювати нічого.

  • Malenkova-elena:
    19 червня 2011 в 19:50

    За мене вже відповіли (спасибі), але все-таки я розкласти по поличках.
    1. Пошук об’єкта, тобто моніторинг всіх варіантів, фільтрація за принципом вірогідності і саме тієї «чистоти», про яку Ви говорите, лише 10% роботи. Добре, якщо робота ріелтора на цьому закінчується і далі підготовка та перевірка документів, «стикування» сторін і проведення, власне, угоди.
    2. А як бути, якщо об’єкт підібраний, сторони влаштовує все, крім ЦІНИ? Ось тут і починається… На одному об’єкті, над продажем якого я б’юся вже 4й місяць, ціна продажу спочатку «била» на 25% між ціною пропозиції і побажання власника, сьогодні на 5%. Це напружена, копітка і дуже нервова робота-розводити сторони (у хорошому сенсі-по різні сторони барикад) і приводити їх все-таки до спільної мети.
    3. Або інший приклад. Власник продає об’єкт, перебуваючи в Німеччині. У Донецьку у нього є довірена особа, готове укласти угоду, але… власник поставив умову: спочатку гроші я повинен побачити на своєму рахунку в Дрездені, а потім довірена особа підпише документи. Угода на мільйон євро. Як Ви думаєте, що сказали покупці і куди послали власника з його об’єктом?) Кому вигідно, щоб угода відбулася? Тільки рієлтору, т. до. все решта один одному не довіряють. Як я вийшла з положення, гідно наступній статті)
    Не думаю, що переконала Вас, але все ж сподіваюся, що хоча б похитнула Вашу віру в складність роботи сантехніка.
    З повагою,Олена.

  • Malenkova-elena:
    19 червня 2011 в 19:51

    Сергій, дякую за підтримку! І за інтерес до мого блогу.

  • Galicia:
    24 червня 2011 в 17:06

    Знаєте ка, був я в шкурі ріелтора 2 роки, криза змусила, коли власний бізнес став зовсім в дедлайн…. Вообщем рієлторство хоч теж не процвітало, але допомогло прогодувати сім’ю і спасибі йому за це. Професія до того не легка, до того вимагає повного занурення в себе і віддачі… Мій бізнес теж дуже конкурентний, на ринку виробники змагаються з світовими іменами, але таких напрягів як в нерухомості немає, немає такої нервування через бзік клієнтів з обох сторін барикад, немає таких конкурентів які сидять з тобою за столом посміхаються, а за спиною з задоволенням кинуть тебе на об’єкт або клієнта. Пошук квартири — це 10% від загального обсягу роботи ріелтора. А ось з Сергієм Письменским не погоджуся, квартиру самому знайти можна. Якщо тільки готовий жертвувати власним часом.

  • Realtyblogger:
    24 червня 2011 в 22:42

    Тому ріелтор необхідний саме продавцю. Цикл статей на цю тему в ст.»Робота на покупця.За і проти.»,»МЛС-що за звір такий»,»чи Варто підписувати ексклюзив?»

  • Валера:
    9 грудня 2011 о 17:41

    Не знаю,мені однаково часто дзвонять і продавці і покупці,раз дзвонять значить потрібен.Одні просять продати подорожче,інші-купити дешевше.Тільки одні готові платити (за подешевше),а інші ні.І чиї інтереси мені важливіше?

  • Realtyblogger:
    11 грудня 2011 в 16:11

    Хто платить, той і музику замовляє) Питання в тому, щоб покупець свідомо користувався послугою ріелтора, а не від безвиході знайти контакти власника.

  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.