Так вийшло, що «прозванивая» зацікавили мене рекламні оголошення про продаж нерухомості, я зіткнулася зі стійким небажанням деяких агентів не тільки ділитися інформацією, але і співпрацювати в принципі.

Не звинувачуючи нікого конкретно, я підняла цю тему на улюбленому мною ресурсі «В Україні» .

Думки розділилися. Багато грамотних, шанованих мною колег-ріелторів свято впевнені, що можуть впоратися самі, без допомоги партнерів, виправдовуючи свою позицію тим, що набралися негативного досвіду минулого.

Тобто говорячи про недовіру клієнтів до нас, до нашої професії в цілому, ми самі собі не довіряємо!

Ми весь час говоримо про те, як важливий ексклюзивний договір нам як аргумент не тільки захисту наших інтересів перед обличчям несумлінних колег і потенційних покупців, але і для продавця.

Робота з запереченнями.

Мій головний аргумент у «роботі з запереченнями» з А. Оганесяна-це саме той момент, що про об’єкт дізнаються абсолютно всі зацікавлені потенційні покупці. Яким чином?

А саме таким, що я закрию правильно і креативно створену рекламу не т ільки в усі можливі дошки оголошень, друковані ЗМІ, але і базу оголошень агентств з позначкою «від власника». А це означає, що агенту, має замовлення від покупця на подібний варіант, який побачив в базі мій об’єкт, буде вигідно запропонувати своєму клієнту.

Маючи набагато більші можливості розміщення об’єкта для того, щоб його побачили всі зацікавлені особи, ніж потенційний продавець, я працюю в інтересах цього самого продавця. В першу чергу, договір, укладений на умовах оплати продавцем послуг ріелтора, вигідний продавцю.

Чому? Та тому що продавцеві все одно, хто конкретно продасть його нерухомість, йому все одно, кому платити!

Зате йому не все одно, за скільки продасться ця сама нерухомість. Не буде демпінгувати ріелтор в інтересах покупця, щоб «по-швидкому ” сплавити» об’єкт і взятися за новий.

Допомога та співробітництво між ріелторами тут є безцінна!

Правильна експертна оцінка.

Виставляючи на продаж нерухомість, кожен продавець сподівається одержати трохи більше, ніж вона коштує. Я сама не раз була в ролі продавця, так і покупця, в тому числі.

Це як водій і пішохід: сидячи за кермом, ти ненавидешь всіх без винятку пішоходів. Ти матюкаєшся про себе, мовляв, куди ти преш, невже не можна подивитися по сторонам!

Але, виходячи з машини, і перетворившись на пішохода, ти тут же перевоплощаешься в «автомобилефоба», і вже кричиш благим матом на автомобілістів, «понаставивших скрізь свої залізяки, перегородивши весь двір!»

Ось так і в ролі продавця, перечитавши всі «схожі» оголошення, я роблю майже професійну оцінку своєї неповторної нерухомості. Звідки мені знати, що крім аналогового, є ще дохідний, витратний, і ще маса інших способів правильної оцінки об’єкта?

Звертаючись до ріелтора, я призначаю попередню ціну об’єкта. Все-таки я-продавець, довіряючи своєму агенту, прислухаюся до його думки, тому що якщо я не довіряю йому, то мені треба або міняти ріелтора, або уявлення про дійсність.

Ключова фраза тут «правильна професійна оцінка».

Допомога колег вітається і оплачується.

Другий головний аргумент-це допомога професіоналів ринку. Я-продавець можу зрозуміти твої побоювання, дорогий ріелтор, тільки тоді, коли я нічого не втрачаю, а ти ділишся своїм гонораром з усіма зацікавленими особами. Тому що якщо ти почнеш скупитися, шановний ріелтор, я піду знайду іншого або виставлю свій об’єкт сам в загальну базу і нехай бігають наввипередки».

Виставляючи об’єкт в рекламу, я завжди роблю приписку: допомога професіоналів вітається і оплачується!

Або так: Увага! Ділюся комісійними!

Як Ви думаєте, на який об’єкт швидше зверне увагу ріелтор і приведе клієнта?

І як відреагує продавець на бажання агента продавати об’єкт самостійно, привласнивши всі лаври і гонорар собі коханому, а, може бути, і двосторонню комісію?

Як Ви думаєте, чи викличе такий агент повагу свого замовника, зная6 що той навмисно обмежує коло потенційних покупців?

Ця тема безпосередньо перегукується з темою моєї іншої статті: «МЛС-що за звір такий?», а також інших статей на цю животрепещащую тему.

Загальна база даних ексклюзивів вже не просто назріла, вона давно вже готова впасти в кошик перезрілим плодом!

Мій блог-чергова спроба об’єднати професіоналів у боротьбі з дилетантами на ринку нерухомості, і за створення дійсно цивілізованого і впорядкованого спільноти на користь людям.


Читайте також:

  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Ріелторський бізнес. Нові технології.
  • МЛС — важлива ланка у формуванні цивілізованого ринку нерухомості.
  • МЛС — що за звір такий?
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.