Був у Олександра Ісайовича Солженіцина такий роман «У колі першому». Такий нетривіальний роман про роботу в «шарашці» — тюремному конструкторському бюро під час сталінських репресій. Чому я згадала про це нині немодном романі?

Справедлива технологія. Право маю?

Сьогодні модно лаяти американську систему побудови ринку нерухомості, вести полеміку на тему: справедлива або несправедлива технологія, і інше. Система Партнерських Продажів, а простіше, МПВ, сьогодні зазнає на зароджується ринку України нелегкі часи

Будучи гарячим прихильником американської МЛСовской технології, я намагаюся побудувати її в першу чергу серед власного агентства. Про всі аспекти, труднощі виникають питання я і хочу Вам, друзі, розповісти, і разом з Вами розібратися, як же будувати свою роботу в «колі першому», тобто у рідному АН на базі приголомшливо стрункою американській МЛС.

Золотий фонд агентства нерухомості.

У будь-якій компанії є негласне поділ між працівниками по тим або іншим професійним якостям. Є агенти, краще інших володіють вербальним досвідом, навичками телефонних та очних переговорів. Ці агенти виконують роботу по залученню замовників, саме на них, як у театрі на виставу, йдуть клієнти. Вони не тільки щирі в спілкуванні, співучасті і бажання допомогти вирішити проблему, вони часом володіють набором найвищих особистісних якостей, які привертають до них клієнтів.

Невеликий відступ.

У будь-якій професії є передовики і аутсайдери, є таланти і бездарності, яскраві особистості і сірі мишки. Нас невипадково тягне до сильних, талановитим, переконаним, співзвучним з нашими уявленнями про те чи іншому, предмет. Ніхто не хоче доручити виконання життєво важливої справи виконавцю байдужому, невмотивованому і недбайливому. Я зіткнулася з проблемою замовлення сайту компанії. Володіючи власним уявленням про зовнішній вигляд, зручність використання і необхідних мені сервісів (навмисно не пишу тут «юзабіліті», «інтерфейс», «движок», дотримуючись законів жанру.У Солженіцина » У колі першому» професор словесності Лев Рубін терпіти не міг іноземних слів, а всіляко вимагав замінювати їх прекрасними росіянами!), і достатнім досвідом у створенні сайту park-avenue.com.ua і цього блогу, я шукала не просто профі — геніїв. Конкурс (тендер не) ми з сином і співвласником сайту, влаштували жорсткий. Спочатку шукали серед донецьких фірм, все-таки в одному місті простіше спілкуватися і співпрацювати. Наданий однією з компаній проект сайту нам дуже сподобався, однак, нас не влаштував бюджет. Чесно кажучи, він зашкалював. Але незважаючи на це, ми були готові оплатити рахунок, розтягнувши оплату на 12 місяців. На жаль, виконавець не погодився. Ми знайшли нехудшую компанію в Одесі, вже зробила на РН один з найбільш успішних комерційних проектів і запропонувала нам бюджет вполовину від донецького. Справа, як Ви розумієте, не тільки в стоиомости (вона одна з найвищих в Україні), а в ексклюзивності і як втілення мрії.

Ми повернулися до того, що всі ми, звертаючись до виконавця, не просто робимо замовлення на виконання робіт, ми чекаємо виконання МРІЇ.

Друга група співробітників — так звані, «продажники».

Ці люди, які вміють продати від кімнати в комуналці до будівлі, що окремо стоїть у чистому полі, є ще один ЗОЛОТИЙ ФОНД будь-якого агентства. Це на них тримається «дебет з кредитом», і це вони утримують на плаву корабель під назвою «КОМПАНІЯ». Продажників цінують, бережуть і плекають як оранжерейную орхідею або кришталеву вазу з Музею Російського мистецтва. Власникам золотого фонду продажників заздрять, їх всіляко зманюють мисливці за головами , і головне завдання будь-якого гей-чара (начальника відділу кадрів в нашому перекладі) строго стежити, щоб продажник відчував себе комфортно і забезпечено в компанії.

Третя група співробітників — це «ноги» і «очі».

Ці працівники здійснюють збір і обробку інформації, вони ніжками протоптують нескінченні вулиці і провулки в пошуках потрібного об’єкта, перелопачують купу інформаційного сміття, з якого вивуджують золоті зерна ліквідних цікавих варіантів, які потім продажники використовують для своїх чудових продажів. Якщо Ви думаєте, що ці люди — підсобні робітники, то Ви глибоко помиляєтеся! Без цих «трудівників тилу» не можуть мати успіх ні агенти-перемовники, ні продажники.

Тепер Ви маєте уявлення, як влаштовано типове агентство нерухомості. В ідеалі)))

Секретна технологія побудови успішного агентства нерухомості.

Нарешті, я розкрию Вам таємницю, як всі ці групи співробітників повинні взаємодіяти між собою, щоб власнику (директору) отримати максимальний ККД (Коефіцієнт Корисної Дії), про яку так любить говорити вельми шанований мною Володимир Ісакович Винокур. До цього додам ще один термін часів СРСР — КТУ (Коефіцієнт Трудової Участі).

Отже, третя група в ролі Попелюшок-Преппи Вумен відокремлює зерна від плевел. Перша група укладає договір на надання послуг по продажу нерухомості. Друга група осущесталяет продажу. Якщо Ви навчитеся оптимально розподіляти КТУ у Вашій компанії, Ваші співробітники будуть на повну потужність використовувати свої здібності, а Ви отримаєте максимальний ККД і повне задоволення всіх учасників процесу від своєї діяльності. І моральне, і матеріальне.

Це колеги, Ваш перший і найголовніший, коло СПП.

У наступних випусках: Взаємодія у СПП-Кола Зовнішні.


Читайте також:

  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Майстер-клас для ріелторів від Євгена Чічваркіна.
  • Мультилистинговая система (МЛС). Починаємо з себе.
  • Як вибрати «правильний» агентство нерухомості?
  • Ексклюзивне інтерв’ю Володимира Андрусевича для RealtyBlogger.net
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.