На мою попередню статтю я несподівано отримала гнівний відгук від якогось Едуарда. Людина, що має опосередковане відношення до ринку недввижимости (прийшов у розпал кризи, вчить мене відношенню до клієнта.

Аморальність або рутинна робота?

Що ж так розпалила захисників знедолених і ображених»?»Чи Не здається Вам, що описана кухня погано пахне?»-запитує ревнитель моральності ринку нерухомості.

А розлютила його нова технологія в агентстві нерухомості «Парк-Авеню», запозичена з тренінгу Андрія Захарова. Можливо, технологія спірна, і я готова обговорювати її на сторінках свого блогу, а не в ФБ, і не в такому отъявленно образливому тоні.

Отже, в чому ж суть технології? Ми з Вами знаємо, що ринок нерухомості неоднорідний, що ділиться він на бюджетний сектор (економ), середній, в який входить переважно вторинний ринок в центральних районах і новобудови неэлиткласса, і власне, елітне житло. У відносинах ріелтора і клієнта, який замовляє послугу з продажу об’єкта з 2х останніх секторів, є чітко встановлені правила. Клієнт звертається в агентство за протекцією, або по рекламі самого агентства нерухомості, агент укладає з потенційним замовником ексклюзивний або відкритий договір на продаж квартири, після чого починає роботи по просуванню об’єкта на ринок. Для чого спочатку пропонує своїм потенційним покупцям, які вже є в його базі даних, а потім розробляє маркетингову стратегію просування об’єкта, рекламу і поміщає об’єкт зі своїми даними в межагентскую базу.

При цьому агент, якщо у нього ексклюзивний договір з власником об’єкта, обґрунтовано пропонує половину комісії потенційному партнеру.

З усім цим Едуард абсолютно не сперечається. Що ж викликало праведний гнів борця за чистоту рядів?

Агресивний маркетинг на ринку нерухомості.

Технологія №2, що стосується економ-сектору житлової нерухомості, який в нашому регіоні інакше, ніж хаосом, не назвеш. Всі дані з безкоштовних дощок, ЗМІ, а також оголошень на парканах», збираються в бази типу «Без агентств» або подібної сайту нашого візаві.

Природно, і це не секрет, що практично всі агентства нерухомості користуються цими базами. Лаються, матюкають їх творців, але-користуються. І ми не виняток. Можна бити себе кулаками в груди, можна ратувати за те, що замовник повинен ОСОБИСТО звернутися в агентство, прозондував його репутацію, але через моралізацію, не варто забувати, що на дворі не 2050 рік, а поки 2012й. І сьогодні ми тільки намагаємося перейти до цивілізованої, прозорою, збалансованої і схваленої учасниками ринку моделі. Так, ми, за порадою Захарова, використовуємо в цьому секторі продажів агресивний маркетинг, холодні дзвінки та інші неприємні для конкурентів елементи. Панове, Ви мене, звичайно, вибачте, що ми, використовуючи цю модель, порушуємо партнерські домовленості? На цьому ринку скажена конкуренція, рідкісні клієнти в економ-секторі звертаються в агентство цілеспрямовано, а якщо звертаються, то не готові платити за послугу. Звичайно, в тому і є мистецтво ріелтора-довести власнику свою корисність, потрібність і економічну вигоду від співпраці саме з цим ріелтором!

Не зумів-йди з ринку, на твоє місце прийдуть сотні інших. В чому мене звинувачує адміністратор вищезгаданого сайту? В агресивній поведінці на ринку, на захоплення сектора невизначених продавців, на здатності домовлятися там, де іншим недосяжно.

Агресія? ТАК! І ще раз ТАК! Коли до Вас з екранів телевізора лізе (інакше не скажеш) агресивна реклама прокладок з використанням 25 кадру, або коли Вам на світлофорі пхають у вікно листівки про якийсь абсолютно непотрібний Вам товар, Вас це не дратує, шановний Едуард Бубукін? Раджу Вам спочатку прочитати книгу Фредеріка Бегбедера «99 франків» . Думаю, у Вас, як і у мене, буде, що називається, «винос мозку»! Можливо, там Ви знайдете відповіді на Ваші смішні для успішного бізнесмена питання, і зрозумієте, чим громадянська позиція, захист прав споживача і цивілізований ринок відрізняється від технології продажу послуги.

Технології або життєві принципи.

Звинувачення в тому, що агент перетелефонує бази, створені нібито для споживача (а в основному, для АН, які платять абонентську плату за право цілодобового доступу), не витримує ніякої критики. Ці варіанти використовуються у випадках, коли:

1) є замовник на купівлю на договорі;

2) всі ексклюзиви продані, і треба починати все спочатку, ходити, дивитися, спілкуватися з клієнтами, презентувати себе і свою послугу; не кожен, до речі, вміє укладати подібні договори, не «впаривая» послугу.

А поборника моральності хочу сказати, ніхто з моїх клієнтів не може сказати, що послугу нашого агентства йому нав’язали. І агресивний маркетинг не має на увазі під собою агресивність по відношенню до партнера і клієнта. Всім своїм клієнтам, хоч раз скористався моєю послугою (або мого агентства), я завжди дарую «бонуси»: довічні безкоштовні консультації з усіх питань, пов’язаних з оформленням документів на нерухоме майно або іншим подібним питанням. Був клієнт, що подзвонив мені, коли його зупинив даішник, і я вирішувала питання прямо по телефону))

Не хочу нікого ображати, але непрофесійних безграмотних «фахівців» вистачає в будь-якій справі, і наша професія не виняток. Для того, щоб тебе вычленили з сонму різномастих агентств, які використовують ті ж майданчики, напевно, технологічно ці методи виправдані.

І останнє. Хочу, щоб Едуард і його прихильники відрізняли ТЕХНОЛОГІЇ від ПРИНЦИПІВ, якими керується той чи інший професіонал в своїй роботі і в житті.


Читайте також:

  • Ріелторський бізнес. Нові технології.
  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Майстер-клас для ріелторів від Євгена Чічваркіна.
  • Оригінальні способи шахрайства в нерухомості.
  • Нові правила при угодах купівлі-продажу нерухомості.
  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.