Розмістивши свіжонамальовану статтю на блозі, ми вирішили перевірити, як швидко стаття індексується в google. Це необхідно для аналізу відвідуваності блогу, а також для просування нового розділу в нашому блозі «Знайди свою квартиру!»

Яке ж було наше здивування, коли протягом 5 хвилин в Google з’явилася моя стаття, але не в посиланні на Realtyblogger.net, а на незнайомому ресурсі під невибагливою назвою «Нерухомість». Статтю , не мудруючи лукаво, скопіював агрегатор, автоматично вкравши її з мого блогу. Слоган, яким користується новоспечений злодюжка від інтернету, просто вражає своєю нахабністю і простотою:

«Ми збираємо статті і матеріали зі всього інтернету! Ми робимо найбільшу базу статей! Ми так хочемо і це нам цікаво! Матеріали розташовані на сторінках цього сайту не обтяжені авторськими правами і можуть вільно копіюватись та розповсюджуватись.»

Благо, інтернет справ майстер відповів через кілька днів і прибрав зі списку мою стрічку новин. Але найнеприємніше в тому, що за запитом який-небудь, вже написаної, статті сайт зловмисника показується першим у видачі пошукових систем, а сайт-першоджерело — вважається плагіатом.

Для того щоб захистити себе від подібних ситуацій, давайте розберемося, як Google визначає першоджерело статті?

Наприклад, Гугл індексує сайт A щогодини і сайт B 1 раз на добу. Сайт B пише статтю, сайт A копіює її, при цьому змінюючи дату публікації. Як пошукова система відреагує на це?

У цьому випадку Google буде розставляти пріоритети, такі як PR (Page Rank) окремої сторінки або PR головної. Тобто по суті, у якого сайту, рейтинг більше, той і знімає всі вершки. Підсумок: сайт А — першоджерело. Але це ж нечесно, а раптом статтю, насправді, написав сайт з меншою довірою Гугла?

Система кожен день вдосконалюється, застосовуються нові фільтри для відсічення різного сміття і тих сайтів, які абсолютно не унікальні і цікаві відвідувачам.

Не так давно існує Закон про захист авторських прав у цифрову епоху (Google DMCA). Кожен автор унікального матеріалу вправі написати «папір» прямо в небо, тобто в Гугл про те, що ваш контент був незаконно вкрадений або використаний. Якщо позов буде прийнятий, то сайт-відповідач буде повністю видалений з індексу пошукової системи.

Мабуть, цього і злякався вищеназваний зловмисник і припинив свою марну діяльність.

Також не забувайте писати політику використання Вашого матеріалу в підвалі сайту.

Наприклад, при повному або частковому використанні матеріалів наявність гіперпосилання є обов’язковим.

Якщо будуть питання з приводу складання позову, пишіть в коментарях або на e-mail. (Зв’язатися зі мною)

Запам’ятайте, що Ваші статті захищені авторським правом і ніхто не вправі ними скористатися без вашої згоди. Удачі Вам, дорогі читачі!

До речі, зовсім скоро блог відзначить свій перший день народження!:) Ваш чекає велика і цікава стаття про те, які досягнення і цілі були досягнуті, і які обов’язково будуть досягнуті найближчим часом. Підписуйтесь на блозі, щоб нічого не пропустити.


Читайте також:

  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Як я продаю нерухомість.
  • Ні нерухомості, яку можна продати, є ціна, за якою її ніхто не купить.
  • Воронка продажів. Б супертехнології або «промивання мізків»?
  • Як «кинути» ріелтора?
  • 2 коментарі на “”Як захиститися від крадіжки свого контенту?””

  • Дмитро Майоров:
    25 липня 2011 в 22:00

    Олена, зроби після публікації на своєму сайті посилання на Твіттері у своєму акаунті.на першоджерело.
    Пошуковики індексують соц.мережі протягом декількох сек..
    в Гуглі можна легко налаштувати отримання статей з певним вмістом.

  • Realtyblogger:
    26 липня 2011 в 00:40

    В тому і справа, що стоїть автоматична публікація і в FB, Twitter і тепер вже в Google+.

    Ось мій аккаунт. http://twitter.com/#!/realtyblogger/

  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.