Сьогодні подзвонила моя давня клієнтка. Я б сказала: улюблена клієнтка. З тих, пам’ять про спілкування з якими викликає не тільки приємні спогади про проведені операції, але і віддається теплом у серці.

Подзвонила вона просто так, запитати як у мене справи, що відбувається на слабо дихаючому ринку нерухомості. Іноді вона «підкидає» мені того чи іншого клієнта. Коли я пропоную їй % від укладеної угоди, вона завжди відмовляється: Я хочу, щоб ти допомогла моїй знайомій і при цьому не сиділа без роботи)

Чому я вирішила написати про неї? Може бути просто тому, що вона чудова людина, який живе за власними правилами, які придумала сама, але які до найдрібніших нюансів відповідають 10 Заповідей. Не кради, не обдури, стався до інших так, як ти хочеш, щоб ставилися до тебе.

Мене познайомив з нею випадок: вона прийшла в нотаріальну контору проконсультуватися з приводу документів на одне приміщення. Я опинилася з нею в одному місці і в один час. Нотаріус переглянув документи, дав кілька порад, а я взялася довести справу до логічного завершення. Виявилося, що приміщення надалі буде продаватися.

Природно, я запропонувала свої послуги, попередивши, що буду займатися, якщо вона більше нікого не найме. Вона не заперечувала.

Я розмістила рекламу, повісила банер, але клієнтів довго не було. У той час я ще не знала, як потрібно писати звіти клієнта, як пояснювати, чому об’єкт не продається. Але інтуїтивно відчувала, що треба постійно перебувати в контакті з власником, щоб він не думав, що справа кинуто на самоплив.

Тим не менш, об’єкт не продавався вже 5 місяців. В газеті я побачила схожу оголошення про продаж об’єкта. Зателефонувавши, я з’ясувала, що об’єкт пропонує колега з іншого агентства. Поки я вирішувала, як вчинити і що сказати замовнику, клієнтка зателефонувала сама. «Ну, як йдуть справи з продажем?»-запитала вона. «Але ж Ви найняли ще одного ріелтора»-парирувала я. «Я його не наймала, він просто запитав, продаю я приміщення. Ми були знайомі раніше. Але я сьогодні ж подзвоню і попрошу його зняти оголошення. Будь ласка, продовжуй займатися продажем».

Чи багато Ви бачили клієнтів, з якими не підписані ніякі зобов’язання, що надходять настільки порядно? Я-ні. Якщо і були такі домовленості, то на пальцях можна перерахувати такі угоди.

Через пару тижнів мені пощастило: до мене звернувся Банк. Це був цілком гідний Банк, стрімко робить філіальну мережу. Представникові Банку приміщення сподобалося. Ми подали всі документи для розгляду, разів десять виробляли перегляди, малювали техпланы, узгоджували ціну. Нарешті, ми з клієнткою були запрошені до керуючого.

Я заїхала за власницею. В ті часи я їздила на маленькому Фордике, у якого відсутній гідропідсилювач керма і була механічна коробка передач. Клієнтка якось з острахом оглянула мій автомобіль і села на безпечне місце ззаду.

Переговори проходили цілком успішно. Але тут в кабінет увійшов молодий чоловік досить «мажорного» вигляду. «Я засновник Банку-представився він. Так яка Ваша остання ціна?» Я назвала ціну. Він похитав головою: «Наша ціна на 20% нижче. Чи Ви погоджуєтесь, або договору не буде».

Нам нічого не залишалося, як піднятися і піти. В той вечір я дивом не напилася, бо було відчуття з серії «мордою в салат». Я знову і знову аналізувала, що ж я зробила не так, де допустила помилку, але так і не прийшла до якогось висновку.

На пошук іншого покупця (а об’єкт був недешевий!) пішло ще пару місяців. Тому, коли він з’явився, я підняла ціну ще на 10%. Боялася, що і ці торги будуть настільки жорсткими. Але на мій превеликий подив, покупець прийняв ціну спокійно. Єдине, про що він просив, так це трохи завищити ціну для банку, оскільки збирався брати кредит. Коли операція була закінчена, всі дружно вирушили її відзначати в найближче кафе.

Гонорар я отримала на наступний день. Він виявився набагато більше обіцяного. На питання, чому так багато, вона відповіла: «Як працювала, так і не отримала».

І хитро посміхнулася. «І купи собі нормальну машину, з легким кермом.»

Ось така історія з життя чудових людей.


Читайте також:

  • З циклу смішних історій з життя ріелторів
  • Майстер-клас для ріелторів від Євгена Чічваркіна.
  • Карти Google — найкращий помічник у продажу нерухомості.
  • Ні нерухомості, яку можна продати, є ціна, за якою її ніхто не купить.
  • Робота на покупця. За і проти.
  • 9 коментарів до “”З життя чудових клієнтів.””

  • mcseem:
    2 травня 2011 у 20:12

    Класна історія, як з хорошої книги по бізнесу. Продовжуйте писати, можливо в майбутньому це буде приносити Вам більше грошей, ніж нерухомість )

  • Олена Маленкова:
    3 травня 2011 в 09:24

    Дякую за коментар. Коли-небудь, вийшовши на пенсію, займуся написанням мемуарів. Може, і справді, зароблю більше, ніж в нерухомості)

  • Oleg Malenkov:
    4 травня 2011 в 18:21

    Рано ще на пенсію. Пишіть зараз, Олена Аркадіївна:)

  • Ivan:
    5 травня 2011 в 10:52

    Історія з казки. В Україні на усних правилах далеко не заїдеш. Всі пробують тебе кинути лише б заробити кілька сотень доларів. Та й знаєте. Якщо ви стільки часу продавали то напевно вже шукали б когось іншого. Якщо продати треба то залучаються максимальні ресурси.

  • Олена Маленкова:
    5 травня 2011 в 14:27

    Шановний Іван, об’єкти вартістю 1500000 доларів за 1 день не продаються. Осудні власники про це теж здогадуються. Мабуть, це був один з небагатьох об’єктів в 2006му, переваливших за милион. До речі, рекламна кампанія була досить витратною. Звіти про неї я теж надала. Так що не така вже казкова історія. Чи Ви про те, що людина виявився настільки порядним?))

  • Віктор Гудзон:
    9 травня 2011 в 18:09

    А гарна історія! Правильна… І вчинили Ви вірно. особливо коли не напилися :)) І клієнт належний. Я — так на інших і не працюю.. Чого і Вам бажаю!

    Молодець!!

  • Олена Маленкова:
    9 травня 2011 у 19:35

    Спасибі!

  • Domzoom:
    18 травня 2011 в 14:33

    Порядні люди притягують до себе таких же! Хороша історія, позитивна. Удачі Вам, Олено, і побільше таких знайомих!

  • Malenkova-elena:
    19 травня 2011 в 06:00

    І Вам велике спасибі за прекрасний відгук)

  • Додати коментар Скасувати відповідь

    Для відправки коментарів вам необхідно авторизуватися.

    Сторінок 1 з 11

    Соціальні мережі

    Підписка по email

    Введіть вашу електронну адресу:

    Рубрики

    • “Think Different” — дайджест нерухомості
    • Аналітика ринку нерухомості
    • Веселі моменти з життя ріелтора.
    • Питання і відповіді
    • Записки одного ріелтора
    • Інтерв’ю з фахівцем
    • Іпотека. Іпотечне кредитування в Україні.
    • Майстерня ріелтора
    • Податки на нерухомість 2013. Податки при продажу та купівлі нерухомості.
    • Система партнерських продажів (СПП)
    • Ексклюзивний договір нерухомості

    На порядку денному

    [eventlist]

    Найцікавіше

    • Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Як “кинути” ріелтора?
    • Фільмотека для ріелторів.
    • Податки і нерухомість 2012.
    • Чи варто зараз купувати нерухомість?

    Рекомендую

    • REM Navigator — портал нерухомості Криму.
    • Школа професійної майстерності ріелторів

    Свіжі коментарі

    • Олена Маленкова до запису Сага про нерухомості-2016. Або «Нехай згорить!»
    • Олена Маленкова до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.
    • Олена Маленкова до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Ганна до запису Метод килимовій бомбардування в нерухомості. І при чому тут МЛС?
    • Тетяна до запису Податки при продажу нерухомості. Зворотній зв’язок.